Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 5425 ggr
Sofieen
0

TV-bänk bestå

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag undrar om någon här vet om det går att få nerfällbara luckor till Tv-bänken Bestå från IKEA.
Jag kan bara hitta färdiga lösningar på hemsidan och har 20 mil till närmaste IKEA-varuhus. Det hade vart jättesnällt om någon som vet kunde svara.

Alltså, nerfällbara luckor i mittendelen och inte utdragbara lådor.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S59852149

TinaH
0

Det tror jag inte då borde det stå som tillval, tycker jag….

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Halvdansken
0

Maila IKEA o fråga, eller använd deras on-line chatthjälp, den fungerar jättebra.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Sofieen
0

Aa, okej. Jag ska prova med chatten, annars ringer jag =) Tack!

heliotropes
0

Nu har ju inte detta något att göra med din undran……

Men jag kom på denna tidningsnotis när jag läste Tv-bänk….

läs och få ett gott skratt …Skrattande

DD-länk

Eva // medarbetare på Perser

Tom
0

#4, Tack för det skrattet :D

Tom

Sofieen
0

Hahahaha! Den var ju för dum alltså Skrattande Alla kan vi göra misstag, men frakten på 34 kronor.. där borde det gå upp ett ljus. Haha!

TinaH
0

hahahaaha….dem var klock-ren den artikeln!Skrattande

Hur har det gått?

Pratat med IKEA?

Mvh TinaH

Sofieen
0

Nej jag har inte gjort det än. Jag ska ringa dit imorgon och höra med dom. Jag vet att dom har skjutdörrar nu, men det är just nerfällbara luckor jag vill ha där i mitten, som på Bestå Burs-tvbänken.

lisette
0

min svägerska har något liknande den du visar och där är nedfällbara luckor.

mariatingsund
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Man behöver väl inte vara så dum i huvudet för att missa en sån sak. Jag har nog också tittat på kannor, porslin mm då det tog en stund innan jag kom på att de var till dockhus. Man måste nog titta på i vilken rubrik annonsen är inlagd, men för nybörjare är detta inte ens en självklarhet. Ang. frakten, Schenker har väldigt bra frakterbjudanden för tradera-kunder, så det kan väl inte verka så jättemysko heller. Men tur att hon fick sin tv-bänk iaf, haha. Vi ställde vår teve faktiskt på en liatorp sidobord.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

TinaH
0

# 8

Nu är vi alla nyfikna på hur det har gått!Flört

Mvh TinaH

Sofieen
0

# 11

Förlåt att det har dröjt :) Men nu har jag ringt! Det finns skjutdörrar, dörrar, lådor och jalusier. Enligt henne jag pratade med kan man göra en egen tv-bänk på hemsidan under vardagsrum --> guider och planeringsverktyg. Det hade jag missat helt och nu är jag på g att rita min egen tv-bänk. Dunderbra ju =)

TinaH
0

# 12

DÄÄÄR ska jag in och kika! :-)
jag vill ha en "låda" i hallen som man kan sitta på och ta på sig skorna + att ha vantar och mössor i :-)

Tack för tipset! Skrattande

Mvh TinaH