Plötsligt Kallt badrumsgolv
Jag började märka att mitt ena badrumsgolv i min lägenhet är jätte kallt. Men är inte inne på det så ofta. Idag så märkte jag att det var blött på golvet, och sprutade ut vatten från toaletten. Stängde av vattnet tills jag kan lösa hur det lagas !(?) Men golvet är iskallt! Någon som vet vad det kan bero på?
Katoz
Dom kanske har stängt av bergvärmen?

Det går ofta vattenledningar här och där i golven. I ett badrum finns kallvattenledning till toaletten, som man lätt kan känna av i golvet.
Katoz du skriver inte vad du har för uppvärmning i badrummet inte heller om du kollat på den. Är det golvvärme, så kan det blivit fel på den, vad som kan bli fel vet jag inte, vet inte heller hur man kollar det. Har du element lika där att det kan blivit fel på det, men det kan du ju då känna på att det är så varmt som det ska vara.
Ett alternativt är annars tyvärr att du kan fått ner vatten i golvet eftersom du skriver att det sprutade från toa, det kan ju läckt ett tag. Och då måste du ta hem nån som mäta om du har fukt i golvet. Vet inte vilka som gör det förutom anticimex, men det borde ju även andra firmor som håller på med badrum kunna mäta tycker jag.
.

När det gäller vattenläckage, bör man anlita rörmockare som man sa förr. De kallas visst rörläggare numera och är de som vet bäst hur ledningar brukar gå i badrum och till toaletter.

Om det är en hyreslägenhet så ringer du till värden.
Hatar cancer och älskar vårlökar.