Uppfräschning av vardagsrum.
Jag är ute efter något fint glasbord. Gärna runt. Något som har tips på vart man kan finna ett skapligt? Jag är student, så det får inte kosta på tok för mycket.
Har kollat på Blocket där man bor, och inte funnit något ännu som faller mig i smaken. IKEA, finns ju alltid. Men skaffat alla mina bord från IKEA. Och de har alltid gått sönder. Snarare blivit slitna snabbt. Har man t.ex haft fest och låtit burkar stå över natten har det blivit märken i bordet.
Vore så simpelt med ett glasbord då. Bara att torka av. Det enda man eventuellt behöver oroa sig för då är repor.
blocket som sagt. sen finns det ju loppis, o du kanske kan fråga på fb om nån har nåt glasbord till salu :) lycka till!
<3 kärlek <3
Blocket verkar vara det bästa, ja! Men sedan så är det ju alltid transportdelen. :)
Men loppis var inte en dum idé! De har mest kläder på de i stan men finns säkert någon pärla man missat.
Har du bil eller bekant/familj med bil kan man såhär i sommartider ta sig till loppisar och auktioner. Göra det till en minisemester och åka runt en helg eller mer?
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Ett alternativ är att köpa en glasskiva i samma mått som bordsskivan och lägga på. Så kan man också ha nån dekoration under glaset, som man kan skifta ut när man har lust.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
glöm inte bort loppis med där brukar jag fynda rätt så billigt
Prata med dom som har loppis ibland är de snälla o hjäper än att få hem det om man inte bor långt ifrån.
Hos IKEA' s köp och sälj kan man hitta mycket bra grejer till bra priser.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
6 vanliga blocketanonnser är det väl? kul iaf inte sett denna alls innan.