Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 3074 ggr
bebbe
0

OBH Nordica

Håller det vad reklamen lovar ? mest intresserad av era erfarenheter av beläggningen i stekjärnen, är det hållbart någon längre tid ? det är ju ganska dyrt.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

mariatingsund
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har uppfattning om att man betalar för design men varan är absolut inte bättre än vilken som helst annan apparat. Vi har köpt wåffeljärn och det ser bedrövligt ut, färgen har lossnat överallt, det måste ha varit billigare att framställa än annat märke ändå var dyrare.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

mariatingsund
0

Nu frågade du ju om stekjärn, och jag svarade med våffeljärn men hoppas jag blir ursäktad.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

bebbe
0

Tack för ditt svar :) Ingen som har dersa stekjärn ??

Gunlog
0

Ska du ha ett bra stekjärn så ska du köpa ICA:s stekjärn, inget annat. Allt annat är bluff.

ICA:s stekjärn är som sådant att även när "teflonet" är borta, kan du fortfarande steka pannkakor utan att de fastnar och bränns vid. Det var konsumenttest på PLUS i deras sista säsong med Olofsson. Där visades bl.a. IKEA (tredje sämst omdöme), OBH Nordica (näst sämst omdöme), Jamie Oliver (som fick sämst omdöme), m.fl.

Det enda som fick godkänt var ICA. Vi köpte ICA ungefär samtidigt som vi köpte ute på IKEA och ICA är fortfarande så gott som nytt. Vi köpte precis efter programmet sänts.

ICA är dyrt, men man får verkligen ett stekjärn för pengarna.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

bebbe
0

Tack för det fina svaret ;)