Hemmet iFokus

Hemmet

Etikett: övrigt
Läst 1646 ggr
Anne
0

Vi ska köpa huuuuuus!!

Nu blev det klart - vi ska köpa hus! Till sommaren flyttar vi in i ett jättefräscht parhus i Vikdalen, Nacka. *glad*

Pia
0

Oj vad spännande!! Grattis!! Hoppas ni får bra grannar…:)

Niklas
0

Grattis Anne! Vad är det i för skick? Finns det något för er att göra?

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Anne
0

Det är ett jättetrevligt hus - mer exakt, mina föräldrars.. de ska flytta till lägenhet. Det är inte mycket att göra med huset, men vi kommer att tapetsera om pga en del heltokiga färgval. Maken är inte mycket för gör-det-själv och vill anlita hantverkare - det verkar inte direkt lätt att hitta information om på nätet, allt om tapetsering verkar ju vara att göra det själv. (Vilket jag i och för sig ganska gärna gör..)

Jag lär återkomma!

Niklas
0

Aha, så du blir stamgäst här framöver med andra ord. :-)

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Robert
0

#3, hanverkare brukar ha väldigt stora fingrar och det är nog sällan de har info på nätet. Gula sidorna är det nog som gäller, och kontakter. Jag skulle rekommendera att ta referens, kolla upp med den senaste kunden om de är nöjda med hanverkarens jobb.

Och grattis till huset!

Hälsningar

Robert

Staffan
0

Vad roligt - grattis Anne!

Tom
0

#3, "Stora fingrar"? Det vet jag inte om jag har… =)

Men info på nätet det har jag inte. All kontakt sker via rekomendationer. Då vet både kunden och jag vilka varandra är.

Lycka till Anne!

Tom

PS. Jag skrev ett lyckönskningsmeddelande i den här tråden förut men det har försvunnit… fjärde gången det händer…

jen
0

Skrattandegrattis!!!!    lycka till och hoppas att det blir bra!

vi har också tittat på hus nu….  bud ska läggas snart *pirrigt*

Husmusen
0

Grattis!!

Pernilla
0

Åh vad roligt Anne! Jag blir lite avis… Hur stort är köket? Din Kitchen Aid får väl plats?

Faxlin
0

Grattis Anne.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Kaj
0

Underbart. Nu är det slut på lediga stunder på fritiden. Det finns alltid så mycket att göra när man har eget hus

Anne
0

Pernilla, nä, det vete sjutton. Den kanske får flytta till dig? :) Skoja bara. Klart den får plats. Stort kök! Eller okej, större kök. :)