Hemmet iFokus

Hemmet

Etikett: övrigt
Läst 4272 ggr
ChiChi
0

Loppis runt omkring landet

Tänkte att ni som är intresserade av Loppisar kunde tipsa oss andra här under denna tråden om kommande loppisar runt omkring här i vårat vackra land. Kul att besöka loppisar när man är ute och åker eller semestrar.

Skriv DATUM och PLATS. Och gärna en liten vägbeskrivning så vi kan hitta.

/Maria

Maria
0

Den bästa loppisen i Göteborg (tycker jag) är Erikshjälpen i Högsbo industriområde som ligger i västra Göteborg.

Öppet lördagar från kl. 11-14

Onsdagar 11-14.

/Maria

mariatingsund
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Moheda antik är ett jätteställe där det finns precis allt. deras hemsidalänk kommer här där det finns både öppettider och karta.

http://www.ostregard.se/

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

ChiChi
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Skaraborg

Permanenta loppisar som jag känner till är bl a. loppis i Tidan, öppet på söndagar. Tror det är mellan 10 och 15.00. Ett jättestort loppis i flera våningar.

Falköpings auktioner har loppisar på lördagar mellan 10 och 15.00. Detta ligger på bangatan i Falköping.

Sen har pingstkyrkan i Falköping loppis på tisdagar, 17.00- 20.00 och lördagar mellan 10.00 och 13.00. Jag vet inte vad gatan heter men det ligger bredvid Odengatan och man ser det från denna vägen när man svänger in i Falköping från rondellen vid Shell-macken.

/Maria

signemo
0

Finns en loppis utanför Halmstad i Halland

www.maggamsloppis.se

Var rädda om varandra

Maria
0

Här kommer en länk till "mitt" Erikshjälpen i #1

Jag hade lite fel om öppettiderna bl.a

Länk

/Maria

sofiemargareta
0

STOR loppis,varje sommarsöndag:

Ronneby-Brunnshallarna

Tom
0

Täby Gallop, norr om Stockholm brukar ha stor loppis varje helg på somrarna. Det brukar vara ganska hysteriskt mycket folk.

Tom