Loppis runt omkring landet
Tänkte att ni som är intresserade av Loppisar kunde tipsa oss andra här under denna tråden om kommande loppisar runt omkring här i vårat vackra land. Kul att besöka loppisar när man är ute och åker eller semestrar.
Skriv DATUM och PLATS. Och gärna en liten vägbeskrivning så vi kan hitta.
/Maria
Den bästa loppisen i Göteborg (tycker jag) är Erikshjälpen i Högsbo industriområde som ligger i västra Göteborg.
Öppet lördagar från kl. 11-14
Onsdagar 11-14.
/Maria

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Moheda antik är ett jätteställe där det finns precis allt. deras hemsidalänk kommer här där det finns både öppettider och karta.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skaraborg
Permanenta loppisar som jag känner till är bl a. loppis i Tidan, öppet på söndagar. Tror det är mellan 10 och 15.00. Ett jättestort loppis i flera våningar.
Falköpings auktioner har loppisar på lördagar mellan 10 och 15.00. Detta ligger på bangatan i Falköping.
Sen har pingstkyrkan i Falköping loppis på tisdagar, 17.00- 20.00 och lördagar mellan 10.00 och 13.00. Jag vet inte vad gatan heter men det ligger bredvid Odengatan och man ser det från denna vägen när man svänger in i Falköping från rondellen vid Shell-macken.
/Maria
Finns en loppis utanför Halmstad i Halland
Var rädda om varandra
STOR loppis,varje sommarsöndag:
Ronneby-Brunnshallarna
Täby Gallop, norr om Stockholm brukar ha stor loppis varje helg på somrarna. Det brukar vara ganska hysteriskt mycket folk.
Tom