hyra torp, erfarenhet, priser?
Jag känner att jag behöver semester, annars går propparna och blir utan ström. Vet ni något litet torp som vi kunde hyra, två vuxna med en hund, under en vecka? Inga stora krav, bara jag kan åka härifrån som är både hem och arbetsplats där jag gick 9 år utan att ta semester. Vi vill inte åka jättelångt för Beppe brukar bli åksjuk, men upp till 30 mil vore nog OK från Växjö.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Nu har vi hittat som vi tror passar perfekt. Det tog 3 nätter, så nu behöver jag bara vänta två månader och SEN får jag vila.
Härligt, vad blev det?
Tom

Det blev stugan Dimbo i Tidaholm. Våra önskemål var för två personer, husdjur tillåtet (hund), tyst och lugnt läge, och fick på köpet möjlighet till fiske, cykel, promenader, hundspring, och enkel standard, dvs ingen dator och en massa filmkanaler mm. Så vi ska bara sova, läsa, lösa korsord, promenera, och vara AVSKILDA från vardagen. Första gången sen 1999. Puh.
Mysigt, lycka till!
(Även om jag själv skulle få lite datorlängtan efter ett tag om jag var utan den…)
Tom

Jag blir ju handikappad själv också förstås, men det är meningen, annars kan jag lika gärna stanna hemma.
Dimbo utanför Tidaholm, Det är ju nära mig bara ett par mil.. Heja när du åker förbi ;)

Jag kan ju försöka. Annars är du välkommen att hälsa på 1:a veckan i juni