Byrå panik!! Hjälp!
Hej!
Nu vädjar jag desperat till alla er där ute om hjälp! Det är så här att jag letar efter en byrå att ha på toaletten. Inget fancy som kostar en förmögenhet utan bara en lite mindre sak som är ca 50 cm bred.
Det enda jag kräver är att den ska ha benfästen(så att det inte kommer in vatten under den som gör att den börjar mögla) och lådor (ca 3 stycken). Jag letar alltså inte efter en korghistoria utan vill kunna stoppa in mina saker någonstans så jag slipper se dem ;)
Jag bor i Örebro om någon av er har ett tips om vart man kan vända sig här då jag inte bott här så länge.
Jag har redan betat av Ikea (som hade en på deras hemsida men den fanns inte i deras lokala sortiment, suck!). Jag har även besökt Jysk, Mio och ett par affärer till utan att hitta vad jag letar efter.
Jag börjar känna mig desperat, inte ska väl detta vara så omöjligt som det verkar?
Kolla loppisar!
En gammal hallmöbel eller sängbord kanske? Ev. bättrad med lite färg.

Kolla på Haléns, Ellos, Cellbes och Jotex på nätet. Dom brukar kunna ha en del badrumsgrejer.

Eftersom du fått tipset om loppisar, och du bor i Örebro.
Så kan du kolla in Myrorna, ligger nära buss och tåg centralen.
Annars är min favorit "Bra och begagnat", ligger på Aspholmen. Har dock bara öppet vissa dagar (har för mig att det är ons em/kväll och lördagar).