Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 5306 ggr
emmaajonsson
0

Toalett bekymmer

Jag undrar hur man "piffar" upp en tråkig liten toalett, någon som har tips på enkla förändringar? Glad

Skulle vara kul om någon tipsar om en hemsida med mycket bilder där man kan se resultat osv.

mariatingsund
0

Belysning brukar göra susen, en liten hylla där något fint står som blir belyst med spot eller sockellampa, en växt med växtlampa på timer, om du har enfärgade ljusa väggar, kan du använda färgglada tyger till handdukar, matta, rama in en vacker tygbit som matchar och sätta på väggen…

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

emmaajonsson
0

Ja jag tror jag ska måla någon hylla och sätta upp med lite fina saker på =)

Denna kommentar har tagits bort.
Maria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har en liten toalett (gästtoa) med enbart handfat och toalettstol och vi har satt upp mängder av småtavlor därinne för att göra det lite mer "kul" än snyggt…

/Maria

Maria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild till…

/Maria

emmaajonsson
0

Ja de där med tavlor gillar jag skarpt! Dock bara ett problem vi har dusch så tror du inte bilder blir förstörda? Glad

Maria
0

Det är klart att fukt  inte är så bra men de flesta "tavlor" vi har är IKEAs billigaste i trä som jag målat och motiven är vykort så det går ju att byta ut efter ett tag.Flört

/Maria

Lill-Kisse
0

Man kan köpa stor, fin affisch i "glas" och ram. En sån håller sig fin flera år i badrummet om man inte skvätter vatten direkt på den.

Badrummet är väl för övrigt ett av få rum där en stor plastblomma ser fin ut länge, för där kommer man ihåg att duscha av dammet lite då och då.

Niklas
0

#4: Kul med bilderna, men är det inte risk för kö när besökarna sitter och tittar på dem? Flört

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Branneli
0

Lite torkade blommor är trivsamt, om de hänger…eller är i vas/kruka/korg/kaffekopp…

En hylla över en  spegel, på hyllan kan man ha tavlor,växter,stenar,snäckor,ljus, dassbok….

Maria
0

#9 Hade en gäst som blev lite "störd" över att Louis Armstrong kollade när han kissade…Förvånad

/Maria