Hemmet iFokus

Hemmet

Etikett: bygga-och-renovera
Läst 19309 ggr
VictorAlberto
29

TRÄDGÅRDSBORD MED FASTA BÄNKAR-sos

Var hittar jag ritning och arbetsbeskrivning och materiallista på detta så vanliga bors, finns väl på alla rastplatser runt om i Sverige ??? Hittar detta ingenstans. Vet att Martin Timell sågade i hop ett på TV4 men därifrån fås inget svar

snälla hjälp

Tom
0

I värsta fall får du väl åka till en rastplats och mäta upp ett som står där. Jag vet annars inte var du kan hitta det.

mariatingsund
0

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

[TrevorS]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har byggt sådanahär förr, ska kolla lite vart man kan få tag i mått, borde inte vara så svårt.

[TrevorS]
0

Nej hittar inget kvar, har för mig vi bara tog och började såga likalånga ben sedan så gjorde vi dem likadanna sedan lika långa skivor och bara bultade ihop. =) Men kan inte göra mer än fel, och det går alltid att rätta till och det är inte sååå dyrt heller.

VictorAlberto
0

Tack för förslaget Maria

Det är inte så att du VET att beskrivningen finns där ???

Och visst kan jag mäta på ett befintligt bord, det är så sant, men, men tänkte inte det kunde vara SÅÅÅÅ svårt att få tag på…

mariatingsund
0

Tyvärr vet jag inte säkert, har bara en känsla av att jag såg det, och förmodligen då jag läste i någon blokklubbstidning. Och på biblioteket finns sådana böcker på samma plats, borde inte ta lång tid bläddra genom dem.

mariatingsund
0

Det finns en på Blocket, om du kan fixa transport.

http://www.blocket.se/kronoberg/Parkbank_tradgardsmobel_23068648.htm?ca=21&w=1