vad har ni köpt idag?
hej.
vad har ni köpt idag?
idag va vi på rusta och där köpte jag 3st dukar och 2st ekhylor.
ekyllorna kostade 49kr/st
2st dukar 10kr/st
1st lite längre duk 18kr.
supernöjd.
om du vill se mina fynd,kika in på:
Har bara köpt motorolja, kostade 179 kr. Nöjd med det!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Har köpt Bepanthen i dag för 104:-

Har köpt två golvlampor för 3.300. Jag har letat länge för att få tag på två som passar. Jag är nöjd.

Jag har inte köpt nånting alls. Vaddå, måste man handla var dag?
Hatar cancer och älskar vårlökar.
#4 nej det behöver man inte. fick iden från sidan familjeliv där de hade en tråd som handlade om"hur dyrt är det med barn"
och många svarade: det blir vad man gör det till.
idag ska jag inte köpa någonting har jag bestämt!

Om man bortser från mat, så tror jag att jag i genomsnitt handlar nåt 1 - 2 gånger i månaden. Då inkluderar jag kläder…
#7 oj oj..det va inte mycket…
denna månaden hade jag 2500kr att handla mat och övrigt för och jag har handlat en hel del senaste..kolla bloggen….www.lantligtromantiskt.blogspot.com

Varför handlar du så mycket? Behöver du det?
Det är klart att när vi renoverade badrummen, så "handlades" det en hel del, samma sak med kök och vardagsrum.
Men prylar köper jag aldrig, om det inte är verkligt behov av det. Jag har vissa kläder som är 20 år gamla. Mina köksprylar köpte jag när jag flyttade hemmifrån (28 år sen). Prydnadssaker har jag inte.

Har inte köpt någonting än…men skall iväg snart och köpa färg till väggarna i matrummet!
Tanken är plommon och rost…stort bord för åtta personer är nästan det ända där inne och rummet är STORT!
Ha det gott!
Assarina

I dag har jag köpt 2 liter mjölk… Jag handlar sällan annat än mat, det ska vara nått som jag absolut behöver och jag letar länge efter rärr sak så jag kan ha den många år.

Idag har jag köpt ett bröd och en handblomma eller vad det heter.

Idag har jag köpt ett hus!! :D
Bara pappersarbetet kvar! *happy*

#13, det kallar jag att handla!! Grattis. 

#14 Tack! Ha ha, ja de är ju inget man handlar varje dag! :p

2 diadem + apoteksvaror + fotbolls-tejp + mat på willys
Förutom mat, hygienartiklar och saker till hemmet som färg, lister m.m….så handlar jag faktiskt det mesta på second hand. Kläder, husgeråd, prylar och böcker.
/Maria

Jag har varit på marknad och köpt hundbajspåsar samt 140 synålar för 10 kr, samt en perenn taklök som ska få bo en kruka ihop med en tuva citrontimjan.
Jag har varit och handlat lite mat 527 kr och hämtat mona nya glasögon 5080 kr.
kolla vad jag har gjort:
#18 140 synålar! Det är till att sy det.
Idag har jag köpt en fotoscanner så att jag äntligen kan lägga upp mina tusentals gamla papperfotografier på datan.
Sedan har jag köpt en 50 liters påse jord. Vilket var ovanligt lite då jag alltid handlar dessa 5 och 5.
/Maria
Idag har jag köpt mat … ; ) You know why? Jag flyttar till mitt egna hem imorgon! Underbar tur att jag bott på internat de senaste 3 åren annars hade jag ju varit LIVRÄDD för det här. Haha!
har handlat mat t familjen o till en fest vi ska ha i morgon. Sen har jag handlat mat på Mc Donalds då äldsta sonen önskade det i födelsemat..
idag blev det 2cd skivor ,2filmer,en tidning,matolja,citron.

Absolut ingenting !!

Idag blir det till att storhandla mat - lönen var 4 dagar sen, så ALLT är slut därhemma…

Idag blev det 2 st 3-pack ljuslyktor, halva priset, så jag betaldade 50:- för båda =)
2 vägghyllor till balkongen där ljuslyktorna nu står, 40:-/st
Ingenting idag. Men igår köpte jag pocketböcker och en väggalmanacka.
idag ingentig för pengarna är slut.
men snart kommer det nya..

i förrgår köpte jag en soffa och en fåtölj till balkongen.
i dag köpte jag den andra fåtöljen som var slut i förrgår.
En glasruta plus klister, fogmassa och solskyddsfilm. ca. 2500 kr.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!