Intorkad juicefläck HJÄLP
Hej!
Har spillt jucie för ett bra tag sen på en vit tapet, glömde helt och hållet att torka bort den på en gång, så den har hunnit torka in (jag vet mkt klantigt). Vi hade tänkt att tapetsea om där, men nu har vi bestämt oss för att flytta om 3 månader och vi lär få betala om vi inte fixar det.
Är det ngn som har ngt bra tips på hur vi ska få bort den? Eller kan man bara tapetsera en eller två våder i en annan färg för att göra rummet lite snyggare eller ngt sånt? Men då måste det göras innan ngn kommer och tittar på lghn =/
Har testat vansih, men det funkade inte, fläcken blev bara värre, men sen gick den tillbaka till normalt…
Hjälp! 
Här finns ett par tips för fläckar på tapet
http://www.hsr.se/sa/node.asp?node=1319
men inget jag provat.

Har testat sudda och testat vanish, men funkar inte =/ misstänker att jag kommer att få betala istället =/

Har läst nånstans att man kan lägga emot en lätt fuktad trasa och stryka med ett strykjärn över fläcken. Obs! Testas på egen risk.
Är tapeten vit och juicen gul så är förslaget annars att du försöker "gnugga" in vit akvarellfärg och torrtorka det sen. Testas också på eget bevåg. 

Det går nog inte att få bort en sån fläck på en vit tapet sen den torkat in. Tapetsera en ny våd eller måla över hela våden med samma nyans.

#5 hon som besiktade lgh märkte ingenting ;)