långa bänkskivor
Går det att få tag på en bänkskiva som är 3,3m lång?
IKEA har 2,46m som längst och andra ställen där jag kikar verkar ha 3m som maxlängd.
Hur gör man annars för att skarva på snyggast sätt?
Jättebra ide med att bryta av med något annat. Jag har tänkt använda det som skrivbord och även ställa symaskinen på så jag får nog bara fundera lite mer på hur jag löser det med stödet undertill. Jag hade bara tänkt ett ben, men man kanske kan bygga någon typ av hurts att ha under. Tål att funderas på i alla fall. Jag har 5 månader på mig tills jag skall flytta till mitt nya hus
Vad jättefint det såg ut i ditt badrum. Speciellt med de rundade hyllorna undertill. Hur har du gjort för att fästa skivorna i tvättmaskinen och hur funkar det när den är igång? Vibrerar den inte för mycket?
Tack, kul att du gillade det!
Hyllorna sitter inte fast i tvättmaskinen. De sitter bara fast i väggen och hyllisidan. Det räcker eftersom hyllorna är så kraftiga och de sitter fast ordentligt.
Om din hylla sitter fast längs hela baksidan och på sidorna kanske det räcker med ett stöd om du förstärker hyllan på undersidan?
Tom

Mycket snyggt Tom - och du har gjort det själv? Varför fick man inte tag på en sådan man/tillverkade en sådan son?
Oj, Tom! Vilket frieri! 
#4, Tack, javisst gjorde jag det själv! =)
#5, =)
Tom