Äntligen Hemma (TV4)
Gud vilken häftig lägenhet de fixar till nu. Ett gammalt dagis med stort utrymme och två våningar (etage).
(Men nu ska gnällis yttra sig också) Jag gillar inte Lo-lo eller vad hon nu heter. Hon är så tillgjord och flörtar alldeles för mycket med allt manfolk som medverkar i programmen. Fast jag tycker hon har dämpat sig sen sist. Kunde knappt titta på Äntligen hemma en period när hon började medverka för jag blev så himla irriterad på henne.
Sorry, måste bara gnälla lite :P
Jag håller helt med om att Läpplisa kunde hålla sig borta från serien utan att någon skulle bli ledsen.
Tom

Läpplisa *fniss* Jag trodde att det bara var jag (som kvinna)som tyckte att hon är "lite för mycket". Men det finns således även män som inte gillar henne.
Var det i den lägenheten de satte in en gigantisk lampa? För isf har jag sett avsnittet när det gick första gången. Tycker alltid de börjar så fint, men tabbar sig med inredningen. Varför måste allt vara så "trendigt"? Trendigt innebär inte alltid snyggt och sedan när trenden blivit omodern så "måste" inredningen ändras. Varför inte göra något tidlöst? Detta gäller så många inredningsprogram.

Japp! Fast om det var tidlöst så skulle det väl inte vara nån idé med inredningsprogram (där man ju kan få inspiration för skojjiga saker att fixa till hemma). Tänk också att det du tycker är tidlöst, sannolikt var väldigt trendigt fö 50 eller 100 år sedan!
Ex v väggmålningen var ju superläcker, sen var det väl inte så extrema saker förutom lampan.