Lite plats i köket?
Ha ha! Det var ju riktigt skoj!

Var ju läckra!
Oskar

Sån skulle behöva *ler*

Fatta bra idè!!!!

Jag tycker att det finns en viss risk för att man ska bli snurrig…
Fatta vilken dålig idé, skulle jag vilja säga. Man får ju springa runt runt, när man ska laga mat, diska, använda mikron, ställa in saker i kylen… Hugga!

perfekt kök får sånna som inte lagar mat så ofta.. jag skulle ju bara älska det!
#5, Det är snurrbart så du kan stå mycket mer still än i ditt vanliga kök…
Tom

Okej jag erkänner… Jag hade inte läst på…
Köket är urhäftigt, men jag skulle ändå inte vilja ha det, om det så blev kastat efter mig. Inredning ska vara funktionell OCH vacker. Gärna speciallösningar, vacker design och mycket färg - men funktionellt. Att stå och snurra på ett kök känns lååååångsökt.
#8 :-)
Jag tyckte att det var en kul annorlunda idé.
Tom

#9 Ja det är en häftig idé. Men jag tycker att man alldeles för ofta glömmer användaren. Säkert en man (som inte lagar mat själv) som har designat köket… 

Varför inte vända på det? Sätt en skön soffa i mitten och låt rummen snurra runt den. Kan du ligga där hela dagarna…
Oskar
Häftigt och läckert - men du får inte mycket hyllyta! Du får mycket mer hyllyta på raka hyllor. Som vanligt på såna här utställningsbilder står där tre små burkar för att avisera att här ska man ha specerier. Jomenvisst. Kolla mitt skafferi. Jag behöver TRE såna där för att få plats med allt. *dissar sånt som bara är utseende och inte är genomtänkt*
Men idén var kul för dem som har köket som häftig kolla-vad-jag-är-framgångsrik-grej.
Ha ha ha! Ingenting för Torpet, men kul att se.

Helt rätt Oskar! :)