Hemmet iFokus

Hemmet

Etikett: bygga-och-renovera
Läst 1658 ggr
Linda
0

Fixa in för försäljning

Vi ska nu sälja vår lägenhet och har kutat runt på Åhlens och Nk för saker för att piffa upp lägenheten med.

Hur mkt har ni gjort när ni sålt?

Kan tillägga att det är en ganska "dyr" stor lägenhet i Stockholms innestad som känns att man måste lägga lite mer fix på änn stugan på landet.

Särskillt i nuläget när man kanske inte får det man kunde för ett par månader sedan.

Vi köpte kuddar,nytt överkast, märkes handdukar, vaser, ljusstakar etc…

Hur mkt har ni andra gjort?

/Nyfiken

Niklas
0

Tänk på att det inte bara är att lägga till saker som lönar sig. Det är även bra att se till att inte ha för mycket grejer framme och att det är ordning i skåpen.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Oskar
0

Jag tror absolut att lite homestyling kan vara väl spenderade pengar. Lägger du 10 000 kr per rum så kan du göra rätt mycket. Typ slipa golven och fixa lite nya inredningsdetaljer. Och något som jag tycker många missar är belysningen. Försök att ha många mjuka ljuskällor istället för tex en stor kraftig taklampa. Jag skulle även undvika de klassiska homestylingsprylarna, dvs ett par citroner och färska kryddor på köksbänken och levande ljus i badrummet.

mvh
Oskar

Linda
0

Hela lägenheten är topp renoverad, och jo jag vet jag är hela jag kanske för stilren och pedantisk..det är därför jag tillsatte lite lulllull med lexingtoon kuddar och filtar etc.

Just nu ser vår säng som vi provbäddade "ala" NK monter så inbjudande att jag bara vill sova hela dagen:)

Oskar
0

#3 Ok, ja men är den topprenoverad är det ju bara att luta sig tillbaka. :)

Men plocka ut personliga saker, inga proppfulla garderober och badrumsskåp eller övermöblerade rum.

Linda
0

Phu,,, alldeles slut med mitt stök inför fotografen i morgon.

Hi hi#4 Proppfulla gaderober och skåp…nja det stämmer faktist i mitt fall…öppnar man en dörr någonstanns raseras min hemlighet bakom mitt välstädade hem…Generad

Cattis
0

#5 Jag vill se bilder på det stylade hemmet ju… :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

AlbaStiffler
0

*åxå nyfiken*

pluppan
0

inte får man väl titta i folks garderober på en visning!Förvånad

Niklas
0

#8: Jo, du måste ju veta vad det är du tänker köpa. Du är till och med skyldig att kontrollera bostaden noga.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

AlbaStiffler
0

#8> klart du måste få titta i garderoberna. Kan ju vara supersunkigt däri, och det vill man väl veta?!

Anna77
0

Lycka till med försäljningen!

När jag sålde min villa hade jag hängt kläderna i färg och vikt dem så snyggt som tur var. Ha de en stor walk in closet så jag var tvungen att ha det tipptopp där med.

mariatingsund
0

Jag kanske skulle också behöva en styling fast jag inte flyttar?Skrattande

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo