Tv-möbel från ikea
Tänkte höra om det är någon av er som har testat den här och om den är lätt och sätta ihop. Den påminner om den vanliga expidit fast då så att man kan ha en platt-tv i. =)
Den kostar 1595kr.
Jag tycker den är superläcker. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Nej, men jag har en "expedit" och den var inte särskilt svår att sätta ihop. Bra att vara två dock - det underlättar! :)
Vi har en expedit och det har inte vart svårt att sätta ihop den och plocka isär den.
ok vad bra. Det som jag tycker är ett måste är ju att man ska kunna plocka isär den om man måste. Men den här är ju supersmidig och kombinera med tv.=)
Så blir vi av med den andra som jag har i furu, fast den hamnar i gästrummet. =))
Den är väldigt snygg!
Sara
Ja visst är den snygg, och så en mörk tapet bakom som fondvägg. =)

Den verkar inte vara så svår att montera… Tyvärr så har jag inte mycket från ikea hemma… Finns ju inte i alla städer precis…
jag hade dock väldiga problem att få ihop min expedit.
fast det var pga felborrningar av tillverkarna, fick för lite plugg och vissa hål var igenom borrade så det ligger lite plugg och skramlar i botten :P
dock är expediterna väldigt läckra! har en svartbrun själv.
finns den i valnöt madde? den var skit fin.. de löste alla mina problem. tack!:P haha. Har inte vetat vad jag ska göra.. för vill inte ha hyllor i vardagsrummet. de där var ju jätte bra:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
tusan, jag kollade själv. fanns ju bara i vit och svartbrun. Men kan man blanda valnöts vardagsrumsbord med en stor vit möbel? blir inte de knas?? den där var ju sååå bra!!
#9 Klart du kan! Vitt är nästan alltid rätt. Här vit Ikea hylla Expedit och valnötsmöbler.
Det funkar väl?
ja de funka verkligen:) hihi, du gör mig jämt så glad anna.. då kan jag ha valnötsbord och en vit såndär.. och så kan jag ha en vit sidomöbel som du har för att få en linje i de:) tack! borde vända mig till dig direkt, du har så härlig stil som jag älskar!! :)

mycket att damma bara. annars är det ju en perfekt tvhylla!