Tips på butiker i Stockholm?
Hej!
Jag känner mig helt vilsen i inredningsvärlden och jag har varit och kikat efter soffor i alla butiker jag känner till i närområdet.
Stalands, Mio och en hel del andra som jag inte kommer på namnen på i skrivandets stund…
Har även letat på nätet utan några tillfredsställande resultat.
Så nu undrar jag om ni kanske har några tips på vart jag kan finna det jag söker!
Jag letar efter en stor soffa i skinn eller mocka. Hellst inte i svart utan gärna någon biege eller något åt det hållet.
Hörn- eller usoffa med eller utan divan
Så, har ni tips på hemsidor jag kanske kan kika på och leta vidare eller någon butik som ni tycker är värd att besöka?
Väldigt tacksam för svar!
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Ikea?
Jag gillar inte ikeas stil, är där flera gånger i månaden för jag gillar typ allt annat förutom sofforna de har :P
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Europa Möbler (EM) då?
Ja där fick jag tips om att kolla av min pappas fru igår faktiskt! :)
Men hon påpekade också att det är microfiber som jag är ute efter, inte mocka!
Sjukt svårt att leta på nätet efter… Gåller på att kolla på EMs hemsida där dom köpt sin soffa i microfiber men kan inte läsa mig till vad dom kallar det :/
Kan detta vara något?
http://shop.ilva.se/avdelning/dromsoffa/631/malibu/
Dock blir det ju att beställa men det kanske funkar för dig det med.
Inga problem att beställa :) Tack för tipset!
Ska kika! :)
En av IKEAs skönaste soffor.. Så sjukt mjuk och go att sitta i!
Den finns i beige, är i skinn och hörn/usoffa..
Kikat på den? Finns i fler färger🙂
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
Den va fin, men på tok för liten :)
Är inte ute efter soffgrupp heller utan en enda stor soffa med plats för många! :)
Men tack för tipset LisaF :D
Chilli finns det en möbelaffär/kedja som heter, de har snygga grejer.
/Christina
Ja där har jag varit och kollat också! Finns nästan precis brevid Ikea i kungens kurva :)