Hemmet iFokus

Hemmet

Etikett: inredning-och-design
Läst 5770 ggr
[Yantra]
6

Hjälp att hitta skrivbord!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag söker efter ett skrivbord. Varje gång jag hittar detta skrivbord, så har det blivit sålt….eller så finns skrivbordet på andra sidan Sverige eller i Finland. Jag bor i Stockholm och önskar att det fanns någon i min stad som vill sälja sitt skrivbord som ser exakt ut som på bilden, till mig för några hundralappar.

Skrivbordet som jag önskar hitta/köpa är ett likadant skrivbord (snott bilden på en köp/sälj marknad på internet - säger inte vilken Skrattande) som bilden visar. Jag hade ett när jag var barn och jag älskade det, men jag vet inte vart det tog vägen. Skrivbordet skulle passa perfekt in i mitt sovrum.

bambiiii
0

detssamma här, det enda jag läser e, den är tyvär såld!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

[Yantra]
0

Jag har slutat leta efter detta skrivbord och funnit en annan lösning på mitt problem.

ebzi
0

Okej, annars har jag ett tips (om du skulle kunna tänka dig köpa skrivbordet från blocket).

Om man är medlem kan man "bevaka" olika sidor (hoppas du är teknisk av dig för orkar inte riktigt förklara hur man gör men det är ganska enkeltGlad). När ett (skrivbord) läggs ut kommer du få ett mail eller sms som medelar dig. Då har du mycket störra chans att bli först att få det du söker.

Du kan ju också gå in på tradera och buda högst Glad

[Yantra]
0

hej edzi

Jag vill gärna höra ditt tips Skrattande jag letar efter bland annat en stol och ett skåp. Sedan är det bra i framtiden för framtida inköp!Skrattande

Vad är ditt tips, väntar med spänning på att veta!!

YantraSkrattande

ebzi
0

Haha, det här var mitt tips --> Om man är medlem kan man "bevaka" olika sidor (hoppas du är teknisk av dig för orkar inte riktigt förklara hur man gör men det är ganska enkeltGlad). När ett (skrivbord) läggs ut kommer du få ett mail eller sms som medelar dig. Då har du mycket störra chans att bli först att få det du söker.

Flört

madaska
0

blir kanske ett litet dyrare variant, men kan man inte bygga något liknande av kökskåp från tex ikea som man lägger en skiva över? Ibland finns ju även köksinteriörer på blocket för en billig peng! :)

Med lite socker i botten.

http://tantblog.wordpress.com
- En liten tant några steg med sleven från bakeliten.

[Yantra]
0

Jag har gått in på min sida på blocket och hittade det du tipsade om. Nu har jag fixat det och det var inte svårt. Tusen tack för tipset.

Men massa solsken till digSkrattande/Yantra

[Yantra]
0

Jag har precis tänkt samma tanke - vad märkligt! Tack för tipset! Jättegulligt!

[Yantra]
1

Jag har hittat ett sådant skrivbord, köpte det för 300 kronor. Jätteglad!