Hemmet iFokus

Hemmet

Etikett: inredning-och-design
Läst 4115 ggr
[Forest]
0

Hjälp med tv-bänk

Vi ska köpa ny tvbänk den ska vara stilren, max 185cm lång måste ha glasdärr iaf 1 pga min man har mycket förstärkare och annat så man slipper ha öppen dörr på bänken. Hur hög den får vara har jag inte men den får gärna ha rymmliga hyllplan så den sväljer hans "elektronik" Flört Färgen kvittar kom med en massa tips maxpris har vi satt på 5 000kr, helst ser jag att den kostar under 2000kr förståss Glad

Halvdansken
0

IKEA bestå. Kan ni kombinera ihop som ni själva vill. Nästan.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

[Forest]
0

1 tack ska kolla in den :)

[Forest]
0

ser nu att framsidan är av spånskiva tyvärr måste det vara iaf en glasdörr

Halvdansken
0

Var har du tittat? Kolla här tex.

[Forest]
0

4 tackar för tipset, lite dyrt vart det i slut ändan om man ska ha den sektionen + annna.

Vi har kanske kommit på egen lösning 2 snyggare bänkskivor sen sätta på egna ben o därmed kan vi anpassa oss hur vi vill ha det :) Men tacksamm för mer tips då vi inte spikat detta än hur vi vill ha det. :)

Halvdansken
0

Helt klart, kan man bygga själv så blir det ju som man vill ha det.

Halvdansken
0

Men du måste ju inte ha exakt den kombinationen. Du kan ha en glasdörr och lådor på de andra eller öppet eller spånplatta eller en lägre modul eller ….

[Torahzen]
0

IKEA-möbler brukar gå att få tag på via blocket. Kolla där!

[Forest]
0

7 tack för tipset men det skulle bli lite dyrt med den iaf :)

8 tyvärr ser jag ingen länk Flört

[Torahzen]
1

Jag vet ju inte var du bor, så jag har inte gjort någon sökning.

http://www.blocket.se/

[Forest]
0

10 aha förlåt haha gissus missa helt att du skrev blocket Flört Jo där har vi lite på span varje dag, men fel mott på dom jag fastnat lite extra för då han ahr större förstärkare och centerhögtalare som jag vill gärna slippa ha den framme på tvbänken.

[Torahzen]
0

OK, Tungan ute

Vet du bara vad du vill ha så dyker det nog upp snart! Skrattande