Hemmet iFokus

Hemmet

Etikett: inredning-och-design
Läst 4892 ggr
VAASHii
0

Självhäftande plast på kyl

Hejsan!

Jag fick en liten idé om att måla på mitt kylskåp! Bor i en hyreslägenhet så jag vill inte förstöra kylskåpet så därför tänkte jag om det fanns någon sorts film eller plast man kan klistra på, men som inte lämnar några märken efter sig sen när man vill ta bort det!

Var i hela världen kan jag hitta detta? Jag har som inte möjlighet att fara runt till en massa butiker så om någon av er har köpt det i någon affär eller på nån webbutik får ni hemskt gärna tipsa mig! :D

Jag har googlat men jag hittar som inget direkt bra och det heter visst en massa olika så det är lite svårt att veta vad man är ute efter.

Det ska vara vitt, svart eller genomskinligt :) Alltså inga mönster.

Tack på förhand :D

Tom
0

Det finns självhäftande folie som används till dekaler. Sök på plotterfolie eller vinylfolie på google så hittar du vad du söker.

Tom

mariatingsund
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Alla färgaffärer har sådana filmer, vanligtvis för att sätta upp i fönstret som insynsskydd eller solskydd. De finns idag i både färg och frostat utseende, med massor av motiv.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

VAASHii
0

Hm färgaffärer! Det tänkte jag inte på! Tack, ska leta där!

[Asta]
0

Här har du också lite roligheter.

Eller de här. Dock ett bolag i Italien så det är nog lite svårt att få tag i, men man kan ju alltid dregla lite.

VAASHii
0

Oh, man fick faktiskt ganska bra idéer av de där!
Jag vet redan vad jag vill göra men det skadar inte att få lite inspiration!