Hemmet iFokus

Hemmet

Etikett: övrigt
Läst 2596 ggr
Tom
0

Hjälp ifokus vinna fackelkampen!

Gå till Fackelkampen och klicka på plusen vid alla deltagare som har iFokus som lag. Vi ska försöka göra så att iFokus vinner. Ännu bättre är det om ni dessutom tänder egna facklor genom att klicka på länken upptill till höger och följa instruktionerna. Ange iFokus.se som ert lag.

Länk till fackelkampen

Vinnande lag får ge 30000 kronor till valfri välgörenhet och får 100000 kronor i annonsintäkter från Eurosport. Det går att klicka på varje plus en gång per dygn.

iFokus har valt läkare utan gränser.

Klicka på vänner!

Tom

Nordann
0

Jag är med.

Stallmima
0

Nu har man varit inne och tryckt plus på de flesta iFokus namnen, och vi leder nog överlägset om jag fattat det rätt Glad

Tom
0

Visst leder vi överlägset. Kul att iFokus är så starkt sammansvetsat med många själar som vill hjälpa varandra. Men det är väl därför iFokus är så mysigt att vara på :-)

Tom

Tom
0

Vi har över 37 000 klick och leder överlägset. Det ska vi göra tills vi vinner!

Nordann
0

Japp,jag sorterar på namn,klickar sen på alla ifokusmedlemmar och saboterar för alla andra Flört!

Stallmima
0

Det verkar som de andra "lagen" inte är så aktiva

Tom
0

#5, bra jobbat, samma här!

#6, nej vilket är till vår fördel :-)

Tom

Tom
0

Vi leder så överlägset att jag nästan tycker lite (men bara lite) synd om våra medtävlare.

Vi ligger på första plats med 163 000 klick och den som ligger tvåa har drygt 4000 klick.

Klicka mer!

Tom

Nordann
0

Jag klickar på.