Billiga fina ryamattor!?
Är det ngn som vet var man kan få tag i ryamattor till bra pris?
Köpte på ellos, men blev extremt missnöjd med färgen så de åker tillbaka. Hittade nylanders på nätet med skapliga priser men blir nu såklart nojjig över färgval!! Tog beige på ellos men de var mer bruna, vill ha mer åt cremevita som de vita fårskinnen på ikea ungefär!!
O ska det vara raka eller krulliga trådar? På nylanders fanns raka i natur, o krulliga i både natur o offwhite!! Tror aldrig jag sett ngn med krulliga trådar i verkligeheten? Vilket är snyggast o bäst? Finns fler ställen?
Jag kan vara för IKEAS! Min mammas sambos dotter (hihi) köpte sin rya matta där och kom hem, den var skit snygg och allt var frid och fröjd. ett par dagar tills de började undra varför det kliade så j*vla dant på deras kroppar och skulle ta reda på varför. och av en slump kollade de igenom mattan och där var det fullt, verkligen FULLT (såg det själv) med loppar i hela mattan. Denna mattan var köpt på IKEA i linköping. usch!
jag såg några som verkade okej på ÖB faktiskt, vet inte hur de är i kvaliten dock.
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
#1, Jag tror inte att man generellt kan säga att Ikeas mattor innehåller löss. Så att varna för alla deras mattor känns lite överdrivet.
Men otur att ni skulle råka ut för det.
Tom

KOlla på Bauhaus, hittade en prisvärd beige/natur-färgad rya där för ett tag sedan.

Ångrade mej i sista stund blev ripsmattor från gripsholm istället, sirius, de med stjärnor!!
Helomvändning va? Det var lättare så o snyggt blev det; nöjd :)