Hemmet iFokus

Hemmet

Etiketter: ekonomi-och-juridiktips-och-information
Läst 255 ggr
johan
3

Hyra ut saker med Hygglo

Jag måste slå ett slag för att hyra ut saker med Hygglo. Processen är väldigt smidig och trygg.

Du lägger upp en annons och bestämmer pris per dag, tre dagar eller vecka, tillsammans med bild och beskrivning av objektet.

Andra kan sedan skicka förfrågningar om ditt objekt och kommer ni överens så godkänner du bokningen och får betalt innan personen kan se din adress.

Hygglo försäkringar din produkt och skyddar mot stöld och skador. Och alla loggar in med BankId, så du vet vem personen du faktiskt hyr ut till är.

Det kostar ingenting att lägga upp annonser, men Hygglo tar 20 % provision på ditt uthyrningspris. Med tanke på att dom gör det så enkelt och att dom försäkringar mina produkter så känns det som en rimlig ersättning.

Snart har kostnaden för mitt takräcke betalt sig.

Jättenöjd!

Mvh // Johan

Hyr istället för att köpa! Vi delar på prylar och delar på kostnaden. Smidigt, smart och bra för miljön!
Maria
1

Men så smart.
Jag gillar all form av "återvinning" och detta är ju en annan form bara.

/Maria

oh-la
0

Vi hyr ut via hygglo. Aldrig varit problem och är hur smidigt som helst 😊

Herveaux
1

#0: Oh, det här har jag helt missat. Tack för tipset!

// Harley

MonicaLagerquist
0

Det där måste jag kolla upp.
Tack för tipset.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Niklas
0

Hur gör man om saken går sönder under kundens användning? Det kan ju vara normalt slitage, men det vet man kanske inte som uthyrare. Kunden kan tycka att det är uthyrarens problem och vilja ha tillbaka pengarna.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

johan
1

#5: Jag vet inte riktigt, mer än övergripande att Hygglos försäkring ska täcka kostnader för skador om den som hyra har sönder produkten eller aldrig lämnar tillbaka den.

Mvh // Johan