Stora snygga förvaringslådor?
Hej!
Är det någon som har tips på stora snygga förvaringslådor som vi kan ställa ovanpå våra garderober i sovrummet? När jag tittar på de "vanliga" ställena, IKEA eller Åhléns t ex, så är de alldeles för små!
Måtten bör vara i stil med en flyttlåda: Bredd 40-45 cm, Höjd 45-50 och Djup 55-60 - fast med lite mera stil…. plastlådor är inte heller så intressant…
Tips mottages tacksamt!!
Stina
Hammarplast har vad du söker, dom har ALLT när det kommer till lådor, stora som små.
Sånna kanske?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Om du åker till en butik som säljer emballage, kan du välja wellkartonger i den storlek du vill ha. Sedan köper du lite självhäftande folie och klär hela lådan eller bara den delen som syns. Papp har en fördel att den är relativt lätt (jämfört med trä) och har lock så dammet inte kommer in, samt att du slipper plastkänslan. Det finns massor av häftiga självhäftande folier, så du kan designa, klippa-klistra även egna motiv om du vill…
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Jag tänkte förslå tapetserade flyttkartonger.

som jag då
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

rice har många snygga. Du hittar dem bland annat på www.inreda.com

Jag har fått en idé till: formsy överdrag till flyttkartonger av t ex plastad väv. Plastad väv är tåligt och lättare att arbeta med än tyg och vaxduk. JYSK brukar ha billig plastad väv (åtminstone vissa veckor). Annars finns det även hos t ex Åhlens.
Tack för alla bra svar!
Fråga till Lis 1: var hittade du de lådorna som du bifogade bild på?
Tack,
Stina
tror de var där.. du får kolla:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆