Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 3203 ggr
flowergirl
0

tokig i luffarslöjd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! vilken trevlig sida!! den har jag missat men nu…Glad

Länge höll jag på å sökte efter fin luffarslöjd att ha och använda i mitt hem men utan några större framgångar och bestämde mig då för att göra den själv. sagt och gjot och nu är jag som helt besatt.

Man ser ju luffarslöjd överallt i dagens inredningstidningar och nya ideer poppar upp hela tiden.

Om ni vill se mer av vad jag gör och få tips så kan ni kika in på min titt blogg. www.baraluffarslojd.bloggplatsen.se

eller här på i fokus under TRÅDSLÖJD

mvh Flowergirl

Tom
0

Jag kan tänka mig att det är ganska meditativt att knåpa ihop en sån där. Hur lång tid tar det?

Tom

TottsiGirl
0

Vilka fina grejor!

Om du inte redan är medlem kanske www.tradslojd.ifokus.se är något för dig?

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

flowergirl
0

hej på Er!

tack, jo det är både meditativt och ibland otroligt irriterande när det inte blir som jag vill, hi hi men det är ju också nyttigt att få tänka till och avända alla sina sinnen.

En sådan korg/hink som jag visar här tar ca 6tim att göra men då har jag inte räknat med tiden för mönsterkonstruktionen och den tar också  sin tid.

ps. trådslöjd iFokus är min favosidaFlört 

mvh flowergirl

flowergirl
0

#1 oj den sidan skall jag förmedla till en kär vän!!Cool

mammaz
0

oj vilken fin korg. Jag såg också den fina brödkorgen på din blogg. Du är verkligen duktig på detta. Kanske skulle försöka lära mig.

Nu blev man ju inspirerad.

Kram

flowergirl
0

#5 jaaa vad kul det är precis det jag vill!! Lycka till mvh miaSkrattande