Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 1141 ggr
tillalex
0

Dags för julen

Nu har IKEA fått fram årets julskyltning. Dags att handla nytt halmpynt och ännu fler kulor. Det är ju faktiskt oktober nu…

Jenna-Gun
0
Margareta
0

Suck

Numer pensionär i Nynäshamn

Pia
0

Instämmer i Margaretas suck…

SirpaFingerroos
0

Hm.. lite tidigt..Fundersam

[tiiia]
0

ameh, jag är riktigt sugen på att julhandla redan nu. ensam?

Margareta
0

Jätteensam, jag har inte börjat med strumpor ännu…

Illan
0

Julhandla? Vi har ju gått i sommarkläder i helgen ju!

rattmamman
0

Ja, men jul och julklappar är alltid lika kul! Jag brukar handla mina julklappar på julrean - året innan! Voala!

Titti
0

Åh nej, är det snart jul???

Suckar jag också.

Jag ska ju fylla år först, sen kan jag (kanske) börja tänka på julen.

[tiiia]
0

nej, men julen är ju underbar. har känt suget efter jul sen i juli.

Enriks
0

Ja vi såg det igår, Rusta började precis plocka fram sitt nu.

tessie
0

Det är väl jättebra att man kan börja planera julen i god tid och inte flänga runt dagarna före jul. Jag tycker som du "tilla" att julen är underbar.

kickboard
0

Internet är bra då man ska julhandla. Har köpt så gott som alla klappar via nätet de senaste åren. Avskyr trängseln i affärerna, för att inte tala om hur mycket tid som går åt…

Margareta
0

Jag har aldrig känt mig så splittrad inför julen.
Först sa vi att vi skulle skippa alltihop eftersom vi kommer att vara mitt i "vårt livs flytt".

Nu har jag ändrat mig eftersom det lutar mot att vi får flytta in före jul. Detta hus har minsann "julpotential" med burspråk och både verandra och balkong…

Det får nog bli några nya ljusslingor att lysa upp mörkret med…

Barnen vill ha en sån där stor ljusdekoration på taket…

fastina
0

Det börjar dra ihop sig med allt man skulle gjort i höst.Men det blir nog en mysig jul bara man försöker varva ner lite

Faxlin
0

Ohh, jag längtar efter julen. Alla ljusstakar, alla levande ljus. Lugnet när lla sitter ihop på julafton och vi bara myser ihop. Det är jul det, när ögonen tindrar på barnen så att julgranen ser blek ut i deras jämförelse. När man sitter och kryper ihop i soffan på julaftons kvällen och vi bara pratar och umgås.
Det är julefrid.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Saiva]
0

Hemma brukar vi pynta klart hela lägenheten till första advent! Då är det mest bara småplock som vi glömt och lätt hinner fixa innan julafton! Så blir det hög mysfaktor hela december och stressen minskar! Skrattande Det enda vi väntar med att sätta upp är granen som åker upp den 23:e.

Sandra
0

Oh, jag älskar julen. Det är alltid julpyntat när jag fyller år =) Så mysigt! Men jag saknar snön =(