Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 4124 ggr
mariatingsund
0

mitt nya arbetsrum

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fått färdigt ett till rum, det innebär vitt tak istället för mörk allmogepanel, nytt laminatgolv (tåligare än trägolv och det behövs) nymålade lister, fönsterbänk, och ny tapet i gammal stil som vi kombinerade med vit mdf-panel under fönstren.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

mariatingsund
0

och andra hörnet

mariatingsund
0

bara fönstret

mariatingsund
0

mot hallen och ingången

parsley
0

Snygg papperskorg, vacker tapet och bra förvaringslösningar, gillar både skåpen och de bruna lådorna ovanpå. Vems är tassen i soffan?

Solveig
0

Snyggt!

Tom
0

Det ser ut som en behaglig atmosfär!

Hur har du löst det med plottern? Måste du bära fram den varje gång du ska använda den eller kommer du åt bakom för att ladda folie?

mariatingsund
0

#6 Folien är en hel rulle som hänger på en stång, så det behöver jag inte komma åt, och den matas fritt (ligger inte mot väggen) Sladden mellan datorn och plottern är fortfarande kort, men nu hänger den åtminstone inte mitt i rummet när maskinen är igång.

Jag tycker också att atmosfären är lika fin som i övriga rummen och är riktigt nöjd om det inte var för alla sladdar som man måste leva med.

#4 Tassen tillhör bilden här. (för att få ett skratt)

Hirit
0

Snyggt, fräscht, ljus,trivsamt arbetsrum samt med mycket bra förvaringsmöjligheter och fina färgval,är mitt spontana intryck.

Sandra
0

Åh, va mysigt det såg ut! Det där är ett sånt där rum som jag skulle kunna gå in o bara vara i. Mysig atmosfär =)
Sen verkar det ju vara en skön soffa också om man tänker på hur vovven ligger, haha!

rakuLotta
0

Håller med. Jätte fräscht. Vad skönt med ett nyfixat arbetsrum. Skulle behövas här oxå för att få mer lust att gå in….

Skulle oxå vilja ha mer fönster som du har för mycket ljusinsläpp.

Anna77
0

snyggt!

Cool hund med..!!FörvånadSkrattande

mariatingsund
0

Tackar, det är kul att ni gillar det, jag trivs faktiskt väldigt bra här, datorn är i hörnet och jag ser genom alla dessa fönster fåglarna, grannkatten, gräset, träden, just nu vackra höstfärger, kan inte låta bli bifoga utsikten.

Gahella
0

Jättefräscht och personligt och underbar atmosfär! Och så gullig hund! Men vad betyder "plottern" och "att ladda folien"?

mariatingsund
0

Det är manicken på första bilden, en folieskärare som jag gör dekaler med som jag sedan blästrar på glas.

Gahella
0

Aha….wow, va du är kreativ, härligt!