Visning på onsdag!
Ska ha visning på huset på onsdag. Behöver råd!! Måste ju gå att piffa till huset lite, utan större kostnader, så det ser bättre ut!
(välj "Lojsta" på sid 2!)
Hm, insåg just nu att det är lite dåligt med bilder! Men, några var det i alla fall! Vardagsrummet finns det inget på och det är egentligen det jag är mest missnöjd med (typiskt). Skulle vilja ha lite mer mysighetsfaktor där. Men, vet inte hur och det är svårt att förklara hur rummet ser ut. 
Huset ser jättecharmigt ut!
Några idéer:
- Ta bort skåpet som halvt skymmer kakelugnen - den är jättevacker och ska "lyftas" fram.
- Ta bort alla magneter och liknande på kylskåpet!
- Ta bort extrasängen i sovrum 2 uppe.
- Utegruppen med grillen utanför flygeln ser skräpigt ut. Ställ åtminstone undan grillen.
Se till att gräsmattan är nyklippt och ta bort så mycket ogräs som möjligt - t.ex på plattor, gångar och naturligtvis i rabbatter.
#2 Tack för tipsen! Vet bara inte var jag ska ställa skåpet, finns inga fler platser i matrummet och inte i något annat rum heller. 
Jepp, ska ta bort magneterna (hatar magneter, men några fick sitta kvar. :-) ), och sängen, den kan vi slänga ut i garaget eller något… Å grillen, helt klart! Tack!
Fler tips är dock välkomna!!
Fundera på en sak till. Köket är minimalt! Går det att göra så det ser större ut? Har bytt bord till ett mindre, men kan man göra något annat??
Asagard.
När på onsdag har du visning?
mvh/gurin
Vet faktiskt inte, men jag tror det var 18.00 eller 19.00. Det är min sambo som har koll på det där. 
Jag håller med Anders om att skåpet som skymmer kakelugnen måste bort. Har du inget uthus eller en stor bil/släp som du kan ställa det i bara tillfälligt?
Jag skulle gärna ta bort den stora soffan framför fönsterna så att man ser de fina fönsterna. Kanske man kan byta plats på sideboardet som står på andra sidan och soffan. Sideboardet ser lägre ut.
Men det var en mycket trevligt hus!
Tom