Hemmet iFokus

Hemmet

Etiketterteknik-och-mediaredskap-och-verktyg
Läst 335 ggr
Kaninsvans
0

Vilken robotdammsugare?

Vi funderar på att skaffa robotdammsugare, men det finns så många att välja mellan att man blir helt snurrig.
Det vi behöver är en som klarar av rejäla tussar med hundpäls (har två lurviga hundar + en kanin), och även rätt höga trösklar (de är minst 2 cm), och inte kosta skjortan. Är det någon som har några tips? :)

• Redigerat 2021-08-26 13:37 av Niklas
Niklas
1

Det finns några såna diskussioner sen tidigare som du kanske kan få tips från. Här är en:

» Dammsugare | Hemmet iFokus

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Ska du renovera, bygga om eller inreda ditt hem? Välkommen in till Hemmet iFokus!
johan
0

Roborock S5 Max är den andra robotdammsugaren jag ägt och är riktigt nöjd. Mycket prisvärd.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5250017

Nu när jag vet att robotdammsugare fungerar och att det är något som vi gillar, så hade jag eventuellt funderar på att köpa en Roborock S7 med en dockningsstation som också kunde tömma dammbehållaren själv.

Men priset för vad man får för S5 är rätt oslagbart.

Mvh // Johan

Jämför priser på Roborock S5 Max. Hitta deals från 34 butiker och läs omdömen på Prisjakt.
Niklas
0

#2: Klarar den 2 cm höga hinder?

johan
0

#3: Vet inte. Tror inte jag har några trösklar som är så höga.

Men i annat fall är det väl bara lyfta in dammsugaren i det rummet och starta som en ny städning bara där.

Vi dammsuger på våningsplan med samma dammsugare, men vi får självklart lyfta upp och ner den för trappen manuellt.

Mvh // Johan

Niklas
0

#4: Okej, 2 centimeter var önskemålet i #0.

Denna kommentar har tagits bort.