Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettövrigt
Läst 1264 ggr
Jossan1982
0

bra air conditioner

Hej

Kan någon tipsa om en bra air conditioner som går på vatten och är flyttbar? 

Hittar inte det någonstans och ingen som verkar få hem heller..

[Forest]
0

https://www.vidaxl.se/e/8718475915836/vidaxl-portabel-luftkylare-luftrenare-och-luftfuktare-8-l?gclid=Cj0KCQiAwc7jBRD8ARIsAKSUBHL1hn69UbxKBIqc2GLwTULLVwRcSYI7uFmUtkOdCwaKv9Xjm1zOw3saAlAUEALw_wcB

Här har du en, du kan läsa omdömen 🙂 Tycker det är bra pris köpt från dom men då klösträd, hundfön och klippbord varorna kommer hem till dörren

Jossan1982
0

wow tack så jätte mycket :) väldigt bra pris också :)

[Forest]
0

2 Det är smidigt att köpa från dom vi har även hundbur från dom ☺ Man kan ofta hitta deras annonser på blcket oxå. Du får säga till om du köper den o vad du tyckte funderar lite på denna lite själv 😂

JMW
0

Vi hade en liknande för några år sedan. Den köpte vi på Jula. Det jag inte var så förtjust i var ljudet och sen tyckte jag inte den kylde speciellt. Det var nog mera blåset från fläkten som jag upplevde som svalka.

Vi sålde den i somras när det var så varmt. Lade ut den på en FB grupp och den gick direkt. 😃

Jossan1982
0

#4 ok nu blev jag osäker på den, vad köpte ni istället då?

Jossan1982
0

#4 ok nu blev jag osäker på den, vad köpte ni istället då?

JMW
0

#6 Vi har luftvärmepumpar. Vi installerade en till på övervåningen, där vi har sovrum, och den kör vi på kyla när det blir för varmt.

Jossan1982
0

#3 jag beställde faktiskt den men dom har problem med sin lagerhantering och kan inte skicka den :( så nu letar jag efter att annat ställe att köpa från..