Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 2290 ggr
Catta-
0

Fyndiq.se

Någon som har beställt prylar från fyndiq.se? Hur tyckte ni servicen var? Hur snabbt gick det att få hem sakerna?

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

[Lupse]
0

Har bara beställt mobilskal därifrån och det gick snabbt. Har inte stött på några problem, men har hört att andra gjort det :)

Fridaaaa
0

Har inte beställt därifrån men hört vissa som varit nöjda vissa som varit missnöjda så har inte vågat riktigt.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

_Fisken
0

Allt ok tyckte jag.

Catta-
0

På vilka sätt har de varit missnöjda?

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Nosen
0

Det var längesen men jag var nöjd har jag för mig :)

Fridaaaa
0

#4 Inte fått varan de skulle ha, krångel med leverans bland annat.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Lupse]
1

#4 eftersom att fyndiq själva "säljer" sina saker utan är en mellanhand mellan säljaren och köparen kan det hända att kontakten inte fungerar som det ska mellan dem och varuhuset, och jag har hört att vid returer blir det lätt problem :)

[Indexs]
0

Beställde en mobil-laddare därifrån, på sidan visades en bild på en ljust turkos laddare, fick hem den och den var mörkblå, annars har jag bara hört positiva saker :)

Gasoline
0

Jag ville beställa därifrån förut, men då jag är väldigt aktsam när det gäller sådant på googlade jag på detta först. Hittade alldeles för mycket negativt för att våga beställa, men även en del positivt.

Stallmima
0

Har beställt 2 gånger därifrån och det funkat superbra, snabb leverans. En kompis däremot fick fel produkt och det tog tid att åtgärda det men annars är även hon nöjd med dem

Här Är Jag
0

Jag beställde en klocka och fick hem den nästa dag. Så jag har inget att klaga på.

yoanna
0

Jag har köpt ett par saker där och leveranstiden är olika beroende på vad man köper eftersom det är olika återförsäljare på produkterna, men jag har aldrig haft några problem alls faktiskt. Så jag skulle lätt rekomendera sidan :)