Huset är vårt!
Idag fick vi äntligen svar om att radhuset vi bjöd på är vårt! 🥳
Vi har redan planerat planteckningen, vilket rum som ska vara vad. Köket ska renoveras dock, men annars ser det ut som det ska enligt ritningarna. Entrén är ju inte så jättestor, så jag vill gärna ha tips på smarta lösningar för klädskåp och skohylla :)
Kan ju tillägga att jag skrev in rummen på ritningen. 😉
Grattis! 😃Föder inte du upp kaniner också?
//Nike
#2 Jo det gör jag! Och de får nu äntligen en trädgård att springa runt i :) hihi
#2 Åh vad bra, lycka till! 😃
//Nike
Tack så mycket 🙂

Grattis till husköpet! Härligt med en egen trädgård!
Envishet och drömmar
#6 Tackar! Haha ja verkligen! Så jobbigt att bara ha balkong just nu.. 😛
Jag tycker det är svårt att få en tydlig bild av entren från planlösningen mest för att jag inte vet hur trappan ser ut men ett allmänt tips, i min egen trånga hall var det brist på utrymme att förvara alla skor men jag ville fortfarande ha en avlastningsyta så jag kunde ställa ifrån mig saker tillfälligt när jag kommer in. Det jag gjorde var att ta en enkel trähylla kapa till lämplig höjd och satte en snygg skiva överst så fick jag plats med avlastningsyta och 4-våningar för skor på samma golvplats.
Åh, stort grattis till huset!!
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
#8 Jag tycker trappan visas jättetydligt hur den går, med en pil och allt. :) Men vi ska ha en byrå (till halsdukar, vantar, mössor, osv.) och en spegel ovanför. Sen ska vi nog bara ha krokar, då ett helt skåp kanske inte får plats… Men vi får se! 🙂
#9 Tack så mycket! Renoveringen börjar på måndag, så vi är riktigt spända att se resultatet efter sommaren. 😃
#10 jag menar det blir olika möbleringsmöjligheter beroende på om det är öppet under trappen eller om det går en vägg längs utsidan på trappen helt enkelt vilken sorts trapp det är.
#11 Jaha du menar så! :) Det är inget under trappan, den ser ut ungefär såhär: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRe8Ein8KmusE-Sw3wtV_NsgWg3qeKoLtCdunfkntGwe9qenyPc