Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 1004 ggr
Pia
0

Hand/kombinationsdammsugare

Vad tror ni om den här lilla läckerbiten - Ergorapido 2 in 1? Min personliga erfarenhet av handdammsugare är allt annat än bra, men förhoppningsvis har väl utvecklingen gått framåt sedan dess… Den här är ju också en form av både-och. 

Den här är ju så snygg, min favorit är den gräshoppsgröna:)

Någon som har den eller vet något om den? Vad är er erfarenhet av handdammsugare?

Anne
0

Syrran hade den men tyckte tyvärr inte alls att den var bra. Den lilla som man köper separat är däremot rackarns bra, den fick jag förra julen. Mycket nöjd…

Pia
0

Åhå, då kanske man skall satsa på den lilla, jag gissar att du har en röd…?

Anne
0

Såklart har jag en röd. :)

Pia
0

Tänk så förvånad jag blir…;)

Det är konstigt med rött, egentligen så har den + rosa alltid varit en favoritfärg för mig, men så har jag blivit så grön + blå de senaste åren, kanske det att nyansrikedomen är större i de färgerna?

AndersE
0

Vi har en sån - silvervit.

Sådär…

Funkar inte som ersättare till vanlig dammsugare - rätt dålig på mattor.

Relativt OK som ersättare till sopskyffel i köket.

Och visst är den snygg!

Pia
0

Ni har kombinationsvarianten? Ja det förstår jag, att den inte kan ersätta en vanlig inte till mattor och dylikt, och så var det ju det här med kattsand, hur man än gör så blir det ju sådant lite här och var…:/ Jag vet att den jag hade för länge sedan var usel på det, samlade liksom bara ihop små högar men sög inte upp tyngre saker…

Låter som den lilla varianten är mer intressant än 2 in 1.

AndersE
0

#6 Ja vi har kombinationen. Jag tycker ändå den stora är bekväm på golv.

Den lilla känns ju mest som något för bordssmulor.

(Säger den gamle mannen som inte vill krypa…)