VäggmålningVäggmålning
Snyggt :)
Jag är jätte sugen på att måla om sonens rumm i mattsvart fondvägg han är duktig på grafitti och är konstnärlig på annat oxå. men tänkte att han kunde få göra en något personligt i sitt rum som en snygg väggmålning. :) Blir det något i sommar så ska jag bjuda på bild iaf på detta :D
Tack :)
Vad kul att låta sonen få måla! Blir definitivt personligt!! Ser fram emot en bild :)
Själv har jag målat lite här och var hemma och någon målning är tom övermålad då jag ville byta färg i rummet :)
Lycka till med målningen!! :)
2 det är alltid roligt o se lite tips från andra som du ger med din bild jätte snyggt. Mjo vi har pratat lite grabben är ju 16 år snart så jag vill att han ska få lite mer tonårsrum, det är litet avsmalt rum så vi har lite o fundera på när det gäller möbler o annat oxå men jag bjuder sen på bild om det blir nån "väggmålning" 
Jo men visst är det kul att se andras, man får verkligen bra tips och inspiration 
Skulle vara kul om fler delade med sig 
Här kommer lite länkar till väggmålningar i barnrum, som jag hittat på Epbot.
"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"
Vad fint trädet var! Synd att man bara har gossar, annars skulle jag nog ha målat ett jag med 
Träd går väl lika bra till gossar !?!
Abolut gör det det. Menade specifikt med färgerna. 
Här kommer ett par till från samma ställe, lite coolare än rosa körsbärsblommor, vad sägs om Millennium Falcon eller lite andra scener från Star Wars?
"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"
Ja de var häftga, dock lite mer avancerade :) Vem vet, kanske skulle våga på att måla i grabbarnas rum :))
Jag har en hel del väggdekorer och väggord hemma, jättesnyggt och enklare än att måla själv! Men se upp så ni får tag i bra kvalitet för då ser det ut som målat.
Välkommen till min kaninblogg Kaninfamiljen.com