Spegelmosaik

Mja… jag är ju tveksam mot att ha speglar just vid sängen… 
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Det kommer inte att spegla som en vanlig spegel utan bara blänka typ efter behandligen :)

Kolla den där över diskbänken. Det är en spegel, fast lite krackelerad.
Men det är ditt sovrum…
Läcker idé men jag måste verkligen avråda för att göra det i sovrummet. Testa att sätta glasmosaik på en anslagstavla eller liknande och sätta ovanför soffan istället, så att speglarna i rummet inte "ser" varandra.
Det ska inte vara klar spegel XD det är sudd spegel jag har beställt bilden är bara en för att kunna kanske se, jag har sätt bitarna som jag har beställt men hittade ingen bild… så jag tog det bästa :) Så nee man kommer knappt kunna se nåt XD typ kanske om man har en rosa tröja.. kanske man ser en rosa blob XD

Ja ja. men jag hade tycket et vara lite jobbigt med en spegel vid sängen om jag hade sex.
Surina, jag avråder (som feng-shui intresserad) att ha spegel i sovrummet. Oavsett om det är en stor spegel eller många små.
Jag gillar idén med spegeln men inte placeringen. Om du gör det på en tavla kan du flytta runt tavla på olika ställen i rummet och känna dig för var den passar bäst.
Jo men jag ska sätta det på en skiva så de sitter inte direkt på väggen så den går att flytta
Så kan kolla olika platser också när den är klar vad som passar bäst
Bra! Skriv sen hur det blev.
7 åh intresant så man ska inte ha spegel alls i sitt sovrum? har du lite bra sida man kan läsa om detta då jag känner att jag gärna vill ha en lugnande sovrum? färger o den biten är oxå intresant 
Sorry ot. Jag tyckte det var jätte fint iaf detta Surina är det köpt lägenhet annars så tror jag en del skulle ogilla att man gör detta som hyresgäst.
Läs mer under Feng shui!
11, tack
Vi hade garderober med spegeldörrar i ett av våra hem i sovrummet bredvid sängen. Hyreslägenhet.
Jag tyckte det var jobbigt att se min nuna så fort jag låg åt det hållet och vår gamle katt var som ett piggsvin i sängen när han såg sin spegelbild.
De sista åren morrade han bara lätt så han vande sig.
Det är inget jag skulle vilja ha igen.
/Maria
Jag tycker att du ska köra på det :)
Fast ja, i en hyreslägenhet så är det bra att göra på en avtagbar skiva istället. Det är väl redan en spegel där bredvid sängen? Garderobsdörr möjligen? Så att man inte ska ha speglar tydligen är ju liksom redan "kört" ;)
Jag har för övrigt en stor spegel i sovrummet. Tror den är
170 x 70 med ramen och jag kan inte påstå att jag sover sämre nu än innan den flyttades in där :)