Lite fler projekt..

Oj, vad ambitiös du är!
Själv har jag funderat i 6 år på om jag ska måla om fönsterkarmarna. :)
Oskar

Det här är min terapi!
Jag håller på att bli tokig idag då det bara regnar och regnar!! min tidsplan spricker,jag skulle måla staketet en vända och olja altanen.. nu sittwer jag framför datorn och gör inte ett skit i st
ället
Härligt Ida! Jag blir helt matt av att bara se dina projekt.
Tom
Jag är totalimponerad av din fantasi, din kreativitet, din ork. Men jag måste fråga; hur hinner du?

Dottern somnar kl. 19.00,och sen jobbar jag på…
Men just nu är jag sjukskriven pga av utmattningsdeprisson…LÅter konstigt,jag vet!
Men jag vantrivdes på jobbet och i situationen hemma,och tills slut blev det för mycket…
Att hålla igång med fullt ös är min terapiform just nu..Jag mår såå bra när jag får hålla igång och när man ser resultat av det man gör
Om jag inte skulle hålla på med mina projekt, så skulle jag nog bara lägga mig i sängen och inte gå upp förrän någon tvingade mig…
Idag slipar och spacklar jag ett rum hos min syster..Hon föder nämligen tvillingar snart så jag hjälper henne lite med husbygget!

Men gud vilka grejer du gör! Jag är imponerad jag också. Alla har vi olika sätt att komma tillbaka om nåt är jobbigt. Så länge du mår bra av det så =)

Smart konstruktion på hallmöbeln
Skåpet verkar inte helt nytt. Om du vill kan jag försöka datera det. skicka en bild på hur det ser ut innuti och där man ser låset. Kan inte lova att jag lyckas utifrån en bild, men jag tycker det är kul att försöka.

Jag är jätteimponerad av alla dina projekt!! Snacka om att du är duktig!!!

TACK! Det värmer att höra!