Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettbygga-och-renovera
Läst 3473 ggr
StinaIda
0

Lite fler projekt..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick inte med hallmöbeln i förra inlägget så här kommer den..

Byggt av MDF och ikeas korgar.

( jag har glömt kameran ute över natten däravenbart suddiga kort..) 

Mina älsklingsbyxor hänger så vacker på kroken!Skrattande

StinaIda
0

Altanen ska få sig en omgång med trallrent,rotborste och högtryckstvätten. (Kan inte låta bli fast jag ska flytta härifrån)

StinaIda
0

Om det bara slutar regna nån gång..

Nej nu får det vara slut med projekt i detta hus,allt jag gör från och med nu ska jag kunna ta med  mig..

Fräschade upp Theas bord och stolar. Thea (snart 4 år) tyckte inte att jag kunde måla,eftersom hjärtat blev snett…

StinaIda
0

Lite nya överdrag till kuddarna i soffan,fast alla kuddar i detta hus fungerar mest som kojbygge åt dottern..

StinaIda
0

Dessa stolar byggde min syster för något år sedan så jag ska fräscha upp dem åt henne mot att jag får låna dem till jag flyttar..

StinaIda
0

Och detta bord skulle syrran slänga så jag tänkte göra iordning det.

Men vad ska jag ha för bordsskiva,jag vill ha en rund som jag målar vit eller svart..

Men finns det något annat material som klarar att stå på en balkong/uteplats?

StinaIda
0

Nu har jag slipat och målat med metallfärg - silver.

Fast jag ska nog köpa svart metallfärg istället..vad tycker ni?

StinaIda
0

Ett gammalt väggskåp som jag hittade i syrrans förråd..

Jag målar allt jag kommer över i vitt,men kan man kanske göra något roligare med detta?

Jag tar allt jag får som jag kan pyssla med just nu - skön terapi när det är jobbigt!

Så alla som ska slänga gamla möbler - ring migSkrattande

Oskar
0

Oj, vad ambitiös du är!

Själv har jag funderat i 6 år på om jag ska måla om fönsterkarmarna. :)

Oskar

StinaIda
0

Det här är min terapi!Glad

Jag håller på att bli tokig idag då det bara regnar och regnar!!  min tidsplan spricker,jag skulle måla staketet en vända och olja altanen.. nu sittwer jag framför datorn och gör inte ett skit i stSkrikandesället

Tom
0

Härligt Ida! Jag blir helt matt av att bara se dina projekt.

Tom

Rosaparaply
0

Jag är totalimponerad av din fantasi, din kreativitet, din ork. Men jag måste fråga; hur hinner du?

StinaIda
0

Dottern somnar kl. 19.00,och sen jobbar jag på…

Men just nu är jag sjukskriven pga av utmattningsdeprisson…LÅter konstigt,jag vet!

Men jag vantrivdes på jobbet och i situationen hemma,och tills slut blev det för mycket…

Att hålla igång med fullt ös är min terapiform just nu..Jag mår såå bra när jag får hålla igång och när man ser resultat av det man görGlad Om jag inte skulle hålla på med mina projekt, så skulle jag nog bara lägga mig i sängen och inte gå upp förrän någon tvingade mig…

Idag slipar och spacklar jag ett rum hos min syster..Hon föder nämligen tvillingar snart så jag hjälper henne lite med husbygget!

Sandra
0

Men gud vilka grejer du gör! Jag är imponerad jag också. Alla har vi olika sätt att komma tillbaka om nåt är jobbigt. Så länge du mår bra av det så =)

parsley
0

Smart konstruktion på hallmöbeln

Skåpet verkar inte helt nytt. Om du vill kan jag försöka datera det. skicka en bild på hur det ser ut innuti och där man ser låset. Kan inte lova att jag lyckas utifrån en bild, men jag tycker det är kul att försöka.

Pomperipossa
0

Jag är jätteimponerad av alla dina projekt!! Snacka om att du är duktig!!!

StinaIda
0

TACK! Det värmer att höra!