Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 2559 ggr
examynia
0

tips är välkommna:-D

jag har  skåp i köket som är nedsänka eller hur man ska säga de.. å de är så tråkigt när de är tomt där uppe.. å jag har ingen aning om vad jag skulle kunna ställa upp så de blir snyggt.. nu används utrymmet mest som förvarning vilket inte jag tycker är så snyggt.. nån som har något förslag på vad jag kan göra?:-P

Halvdansken
0

Nersänkta? Dvs de går inte ända upp i tak?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

examynia
0

ja precis.. de är som ett eget hyllplan mellan skåpen å taket om man säger så.. kanske stor glipa så man får in saker som är lika höga som flaskor å lite till

Lorita
1

ett överskåp kanske Länk till IKEA

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

beem
1

Bokstäver i trä är snyggt. De finns i olika storlekar om du googlar.

http://glasverandan.se/visa_produkt.asp?t=K%D6K+vita+bokst%E4ver+i+tr%E4&id=774&lang=sv

Sorg är kärlek som blivit hemlös

examynia
0

#4 ja de är fint:D tack de ska jagkolla upp

Chieko
1

Eller glasburkar av olika storlek med t.ex nötter, ris, pasta eller bönor i. Då blir det både förvaring och snyggt!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

examynia
0

#6 de har jag åxå tänkt på.. men då blir de bara till prydnad.. men då ska man hitta snygga burkar:P förslag på var?:P

Chieko
0

Ikeas glasburkar tycker jag duger! Men det beror ju på vilken smak man har.

/Karin

Maria
0

Använd som en bokhylla för kokböcker. Får de inte plats stående så kan man varva med att lägga dem ner.

/Maria

examynia
0

#9 ja de va åxå ett bra tips:P

kickboard
2

Röstar på att du låter montera skivor som målas i samma färg som skåpen. Allt som man sätter ovanpå skåpen blir dammigt och flottigt och kräver ett evinnerligt torkande om det ska hållas snyggt.

examynia
0

#11 jo de är ju åxå ett litet dilemma… å flått från spisen å så efter som de är i köket.. men ja.. b lir att torka ändå eftersom att de är ett hyllplan där men ja

Halvdansken
0

Kan du inte ta ett foto, jag begriper inte vad du menar med att det finns ett hyllplan. Är det inte bara ovansidan av skåpet?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Lorita
0

#13 skåpen går inte ända upp till tak

Lorita
0

Det finns ju lådor och korgar att köpa LÄNK

examynia
0

#13 precis.. skåpets ovansida blir ju som em hylla.. alltså går att sätta saker på..

#15 jo finns men vet inte om jag tycker de är så snyggt.. hmm

valley
0

Kanske du kan ha någon slags gardin i framkanten, ungefär som breda panelgardiner? Då kan du gömma grejer bakom.

examynia
0

#17 hmm blir nog svårt att sätta upp den då de inte finns n¨ågot uppe vid taket att sätta dom i.. hmm

Chieko
1

#18 Du kan ju skruva lite i taket, sätta upp gardinstång eller lina att hänga på.

/Karin

examynia
1

#19 tror inte hyresvärden vill att man borrar i taket hehe:-P blir nog lite grinigt så. men gårju alltid att fråga jomom:P

wingren
1

Går att hitta fina burkar så köper man lackfärg på panduro att pensla över tex glasburkar. Blir superfin förvaring med personlig prägel :)