Bygga växthus!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Jag ska inte bygga eget växthus, men ifall jag någon gång ska göra det så har jag en fråga om hur mycket det skulle kosta? Och vad man får tag på billigt material? Jag vet inte exakt hur stort jag skulle vilja ha, men rätt hyffsat stort så det går att ta det lugnt där osv! Har ju en far som är arkitekt.. :]
/Moas97 :)

Men om din pappa är arkitekt kan väl han räkna ut kostnader? Min boro har ett stort växthus som rasat nu under vintern och det skulle bli mycket dyrt att laga det. Så växthus är nog inget billigt att bygga. Kolla vad färdiga växthus kostar så får du ett hum om vad priset kan landa på.

#1: Jo, det är ju rätt dyrt. Jag 'sparar' pengar, men har inte kommit långt.. Pappa sa att det nog blir dyrare med att bygga eget än att köpa färdigt!
/Moas97 :)
tycker det är sött att du gillar växthus o vill få lite roligt o pyssla med. En sak man kan göra lätt iaf är ju sålåda komemr inte på vad de heter men iaf en låda sen har man fönster på det :) växer som tusan och man kan göra dom jätte fina :) såna brukar jag odla sallad o lite smått o gott i i stugan.