Fula hus!!!
För ett par dagar sedan när min son kommer hem från skolan så hinner han knappt innan för dörren innan han utbrister "Mamma. Vilket fult hus vi har. Men det är tur att det är mycket finare på insidan".
Det är faktiskt riktigt fult med gråa eternitplattor. Har tänkt brädfodra men det blir först när utbyggnaden är klar. Och i sommras så dränerade jag om så det har inte funnits tid heller… Stackars barn som måste bo så fult…

Haha! Men är inte barn för härliga när de är sådär äckligt ärliga? Han menade säkert inget illa, men det kom kanske ut lite fel. Han trivs nog när allt är klart ska du se! =)

#1 Jo han trivs ju utmärkt och vet ju att vi kommer att bygga om även ute, men han vill inte ha eternitplattor….

Är den någon som gör det? De blir så tråkigt mörkgråa när det regnar, liknar en likvagn. Ursäkta, du själv kanske gillar det. Jag bodde i ett sådant hus i 7 år men jag lyckades inte få varmare känslor för det.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

#3 Nä jag avskyr det…Tyvärr så har jag inte haft varken tid eller möjlighet att brädfodra det än heller. Har hållit på att bygga om inne och ska även göra en utbyggnad, så jag väntar med utsidan tills jag är klar..