Få tag på tapet
Vi har ett litet rum på övervåningen där det endast är ett handfat, himla mysigt litet krypin med snedtak.
Nu till saken där sitter en tapet som är så himla söt den måste vara från 70- talet. problemet är att den börjar släppa och skulle behöva bytas ut. Men jag är så kär i den och vill gärna få tag på en "ny" bit.
Det är inga stora mängder om behövs och jag har någon gång när jag surfat runt sett att det finn de som säljer gamla tapeter men minns inte längre hur eller vart jag hittade det.
lägger in en bild på tapeten så kanske kanske det är någon som har en snutt som ligger någonstans.

Det finns någon butik som gör tapet efter ditt gamla mönster. Men startpriset är väl inte en liten slant och om du bara vill ha en liten bit, då är det nog dyrt i slutändan. Men du kanske kan sätta in en köpes annons på Blocket med bild, man vet aldrig, någon kanske tittar där och har en bit i gömmorna.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo
ja blocket var ju en bra ide att jag inte tänkte på det.
Tapetskrubben Jag hittade den här sidan när jag sökte på 70-tals tapeter. Har inte tittat så mycket på sidan men jag hoppas att den kan hjälpa dig!
Ska kika in där o se vad dom har.
Om det bara är en liten bit kanske du kan fota eller skanna tapeten och skriva ut på en vanlig färgskrivare?
Tom
Vilken härlig flower power-tapet!
Tänkte precis föreslå samma som #5, men han blev lite före.
#6 ja visst är den härlig, är så kär i den :)