Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 3308 ggr
Chrihanna
0

Annorlunda detaljer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kul med lite annorlunda lösningar, här är en diskbänk. Visst är den vacker? Som ett vattendrag… :) Kanske inte så praktisk i verkligheten, men ändå.

I denna tråd kan vi samla kul lösningar, trevlig design.

Chrihanna
0

Glömde att nämna att diskbänken kommer härifrån

Chrihanna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fortsätter lite till: Ett smart och snyggt durkslag/ skål av Ole Jensen:

Tom
0

Roligt med lösningar som tänker lite utanför boxen =)

Tom

mariatingsund
0

gillar smarta, eleganta och annorlunda design som dessutom är praktisk.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Sandra
0

Gillade diskbänken, även om den inte är så praktisk. Men på ett sätt är den ju det om man är fler i köket. Man behöver inte stå på samma punkt o bråka om "hålet"… man kan stå på varsin sida o "vattendraget" o göra sitt.

Durkslaget va coolt!! =)

Chrihanna
0

Inga fler kuliga kökslösningar/detaljer?

KeramikeniSkredsvik
0

Får man göra reklam för sina egna produkter?? Bäst att fråga först…
/Sofia

pluppan
0

jag tycker JA!

Solveig
0

Det är det andra som gör, så sätt igång.

Sandra
0

#7 jag röstar också JA på den =) Va in på din hemsida o kikade runt lite. Fina grejer du gör tycker jag =)

Tom
0

#7, Håller de samma klass som #0 och #2 så är det OK ;-)

Tom

abbis
0

Ok …va bra..titta gärna in på min webbsida Flört

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

KeramikeniSkredsvik
0

Ni som har besökt min hemsida har sett mina handfat. Riktiga handfat med bottenventil som ska installeras i badrum. Unika, handgjorda, numrerade…
www.keramiken.se
/Sofia

mariatingsund
0

Jag har för mig att designtorget har fullt med sådana prylar som för en gång skull både praktiska o snygga. Men jag har ingen bild. Annars är man tyvärr van att se vackra oanvändbara föremål eller användbara fula. Jag efterlyser en uppfinning så man kan stoppa in och dra ut stickkontakt i väggen som sitter i obekväm höjd, rentav bakom ett skåp ? Jag vet, lösning med en till sladd sen koppla där det blir bekvämt, men jag vill inte ha mitt hus fullt med synliga förlängningsladdar.

Nackdelen med transformator till dessa nya moderna lampor är att de drar ström även när lampan är släckt, vissa av dem är alldeles upphettade och jag känner mig banne inte säker om att de inte startar en brand. Och vi kan inte riktigt dra kablar i väggen för att kunna koppla från själva stickkontakterna med en enkel strömbrytare. Det skulle jag nog skrivit i ett nytt inlägg.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

pluppan
0

dina handfat är underbara sofia! finns inget som handgjort, speciellt keramik……

Tom
0

Jätteläckra handfat!

Klart i klass med #0 och #2   ;-)

Tom

KeramikeniSkredsvik
0

Tackar! Första lilla notisen om dem var i Expressen bilaga "hallå!" som kom ut i söndags! Som tur var hade vi vår vana trogen köpt alla tidningar med alla bilagor i söndags, såg det när jag bläddrade slött…
/Sofia

Chrihanna
0

Jätteläckra handfat!

Gör du några kul lösningar även till ett kök?

KeramikeniSkredsvik
0

Nej, inte än… har du några bra idéer?