gardiner i pärlor
Jag har pysslat ett antal timmar för att få som jag ville. Jag hade gärna velat ha glasstavar också som i äldre jugend lampor, men fick nöja mig med dessa. Tycker ni att det är kitch eller att det är fint. Få höra!
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Vilket jobb!
-Jag kan tänka mig pärlgardiner fast lite annorlunda men hemma hos dig ser de ut att passa jätte bra:)
-Hur många timmar tog det?
/Nyfien

Vilket tålamod! Men stiligt blev det.

Beundransvärt! Vilket arbete det måste ha varit. Jag tycker att det ser riktigt snyggt ut. Tänk att få in allt ljus men ändå ha riktiga gardiner (som dessutom ingen annan har).

Så häftigt!
Oj, det var tufft! Glittrar de om man belyser dem?
(Javisst var det kitsch men det är väl inte motsats till fint? Det kan väl vara både och.)
Tom

Klart det är kitsch - men säger som Tom att det är vad du ville ha. Och då är det ju rätt!

Jättefin! Jag skulle kunna tänka mig något liknande fast mer då som panelgardiner… Vad har du använt för tråd och för pärlor?

Som sagt, det är inte riktigt som jag ville, det är faktiskt bara plast. Inget mer lyster än bara ljuset, och det kanske gulnar med tiden, men tusan haka, till dess kanske jag får tag på riktiga glasstavar 
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Gud vad häftigt och vilket jobb sedan.Ovanligt men jättesnyggt. Hur lång tid tar det att göra en sådan gardin? Hur mycket kostar materialet? Blir sugen på att göra en själv.

Jätte snyggt, beundransvärt jobb du lagt ner