Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 7195 ggr
Tangotime
0

Måla egen tavla.

Nu har jag gjort två väggmålningar och blev väldigt inspirerad och sugen på att måla en egen tavla! Hade tänkt fuska lite och ta via projektor efter som jag vet att jag inte skulle bli nöjd annars… Nu funderar jag på att måla en stor blomma på en canvas tavla och att bladen går ut över kanten och ut på väggen tavlan hänger på.

Vad tror ni om det? Är det större riska att man tröttnar på något sånt? Skulle det inte bli bra så måste jag tyvärr måla om hela vardagsrummet och då ryker min nya väggmålning också Skrikandes

Någon som gjort så här som vill dela med sig av en bild?

[Asta]
0

De borde väl vara ungefä lika stor risk att trötta på något sådant som att tröttna på en väggmålning? Det blir ju en form av väggmålning.

mariatingsund
0

Jag tycker det är en bra idé. Man ska våga. Det blir säkert jättefint och du blir stolt över det och inte vill ta bort.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Cezix
0

Jag tycker det låter som en bra ide att öva upp sina kunskaper. Jag skulle nog inte oroa mig över risken att tröttna. Använder du en vanlig canvas så kan du ju alltid byta ut den och måla/köpa en ny canvas och börja på "ny kula". =) Lycka till!

Tangotime
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag blev jag färdig med dotterns tavla och väggmålning!

Först ut är tavlan, men jag ska måla kanterna svarta som nu är rosa. Men dom syns nästan inte på bilden.

Tangotime
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Väggen. Men på bilden är den inte ifylld. Det är den nu :-)

Nordann
0

Det blev fint!Man ska våga göra saker tycker jag,det brukar bli bra och om inte har man iaf haft roligt en stund.

Tangotime
0

Precis och dessutom kan man ju måla över! Dottern som är uppväxt med hund och då framför allt pudel tyckte "hästen" var fin…. Hm…