Svart skinnsoffa
I tre års tid har jag letat efter den där svarta moderna hörnsoffan i skinn som ska passa i mitt vardagsrum.. men så f-n heller att jag lyckas.. Jag blir så less. Nu måste jag be om hjälp!
Den ska vara i modell 2+3, 2+2 eller 1+hörn+2, där den kortaste delen som är på vänster sida inte får vara mer än 160 cm lång, för där börjar nämligen min balkongdörr. Jag förstår inte att det ska va så svårt att hitta.. Och sen ska ju tilläggas att jag inte är förmögen och kan lägga ut hur mycket som helst.. Helst inte över 10.000.
Om ni kollar på bilden och tänker er att ni tar bort en sits på vänster sida så blir det rätt.
Är det NÅN där ute som vet nåt ställe eller nån hemsida som säljer en sån här soffa? Blir OTROLIGT tacksam för svar!
Kolla på kronansauktioner om du har möjlighet att ta dig till en sån. Tex denna:http://www.kronansauktioner.se/Roulette%20Cornersofa.JPG
Man kan få kvalitetsmöbler till förmånligt pris, men annars är det nog svårt att få en skinnsoffa för under 10000 kr.

IKEA Karlstad. Vi har en sån och den är jättesnygg och bekväm. Häng inte upp dig för mycket på bilden, man kan kombinera och vända och vrida på den lite hursomhelst.
Vår är utan knapparna, helt slät.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Tack för era tips!!
Halvdansken, IKEA-soffan du menar är fin.. Vet du om det går att sätta in ett hörn och en till sits istället för en schäslong som på bilden??

Jag tror du kan kombinera hur som helst, nästan. Så det tror jag helt säkert du kan.
Gå in på ikea.se, och skriv Karlstad i sökrutan så får du upp 16 sidor med alternativ.

VA?! Finns det soffor under 10.000!!!????
Vill inte låta nedlåtande men du får nog förvänta dig iaf över 30 för en sådan soffa.
Lycka till

Den Ikea Karlstad vi köpte kostade 10.000 (danska).