Inreda stort sovrum
Någon som har bra tips på sajt där man kan inspereras av sovrums-inredning. Har ett sovrum som är stort och svårt att inreda och göra ombonat.
Länken verkar visst inte funka så här är addressen istället.
Tack!
Förut hade jag ett jättestort sovrum och det var oxå lite svårmöblerat. Men jag ställde två st vita ganske breda låga bord längsmed fönsret som jag hade en bunt tidningar, två kuddar och lite fina saker på. I en hörna ställde jag en gammal rottingfåtölj som jag målade vit och la kuddar i och en vit fårskinnsfäll. Jag hade tunna men ganska många vita gardiner så att det blev lite mysigare liksom.
Ibland får man fylla ut med "onödiga" möbler! :)
Är sovrummet stort så kan man ha sängen mitt på golvet istället för längs en vägg.
Då kan man t.om möblera bakom eller ha stora gröna växter.
/Maria

mustiga färger, tunga draperier, en stor läsfotölj m läslampa, plädar, kuddar, sidobord, sminkbord eller byrå, det är ju himla svårt att skriva något, för sovrummet är det mest personliga, hur man vill använda det, vad man gillar för stil. Om rummet är så stort, kan du göra en fuskvägg i ett hörn av t.ex. spånplatta, borra hål för smålampor, och ha sängarna framför (så sängarna står i 45 graders vinkel jämfört med rummets fyra väggar). Ha en stor palm eller en liten oas av flera växter, de gör gott iaf.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Hur stort är det? Kan du dela av lite och sätta in en massa garderober?
Hatar cancer och älskar vårlökar.