Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettteknik-och-media
Läst 2484 ggr
Enriks
0

Läsbart på toan

Numera har vi det nästan alltid, jag hinner aldrig läsa men tjejen vill visst vara effektiv och utnyttja alla minuter, eller är där längre. Fast det kanske är  nyttigt att ta det lugnt så man inte dör likt Elvis Presley. Inga hemligheter här inte, har ni läsbart där eller mediterar lite istället?

Illan
0

Absolut läsbart på toa! Alla magasin och veckotidningar hamnar där - bläddervänligt!

Tina-A
0

Dassböcker är ju bara för härliga när man sitter på toa!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Titti
0

Nej, man ska inte stressa när man sitter där (om man inte har bråttom nånstans förstås, som t.ex till bussen eller färjan)

Hmm… På våran toa ligger det mest datortidningar. Och nån klädkatalog också. Och en och annan vetenskapstidning. Sen får vi se nästa år - kanske det ligger nån sudokubok&tillbehör där och "dräller". Köper jag någon inredningstidning - visst hamnar den förr eller senare på dass den också.

"Nej, hjälp! Ska jag aldrig slippa från dass??" (*ler) Oskyldig

Izzzyz
0

Det måste absolut finnas ngn form av läsbart på toaletten.. Vi har en bol där man kan skriva lite funderingar i…. Har fått en massa kul skrivet i den faktiskt *S*

ANnars så är "Larsson" en bra tidning, med kortare seriesnuttar i å så

Kompisen har Hälge  i badrummet,,,,, man får mååånga goda skratt därifrån…

// Tina

CBA
0

Jag förstår inte detta med att sitta på muggen och läsa :o)

Man går in och gör det man ska…punkt slut ;o)

Min äldsta han sitter på muggen och läser och filosoferar så länge att benen somnar *skratt*

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Jenna-Gun
0

Clas Olsons katalog och Biltema.

Är den mest lästa på toan hos oss.

Man hinner knappt läsa annars.

Jenna

kickboard
0

Ingen lektyr på toaletten här inte. Vill ha lite bekvämare sittplats för läsningen :)

Tom
0

Inte så mycket läsning men spelande på PDA:n.

Tom

edqvist
0

jag sitter hellre i soffan o läser ..skratt

Hirit
0

Dassböckerna är ju roliga. Även Det Bästa. Men det händer bara någon gång att man tar med sig något som man inte har läst färdigt…… Appropå det, när jag var barn så hade vi ingen vattenklosett inomhus(badrum) förrän 1965 och då fick man gå på dasset,där fanns även en hel del lektyr att läsa av allehanda slag,eftersom det inte fanns toalettpapper att köpa.(före 1960?) Kommer inte ihåg exakt när det började tillverkas.Men nu var det läsbart på toan det var frågan om.

rattmamman
0

Jag har en hel bokhylla på min ena toalett. Där förvarar jag de senaste två årens inredningsmagasin (typ alla som ges ut i Sverige och några internationella…). Man kan sitta och läsa ur länge man vill! Själv är jag egentligen också den där typen som "gör vad jag ska" och sedan vill gå från toa. Men med små barn och minimalt med egen tid, har jag utvecklat en teknik som går ut på (1) gör vad du ska, (2) fäll ner locket och (3) sätt dig bekvämt tillrätta på toasitsen, luta dig mot det varma elementet och läs en inredningstidning… Man kan lätt slå ihjäl en timme där inne på toa! Hi, hi.Oskyldig

Asagard
0

Hela vårt badrum är överfyllt med inredningstidningar och div. postorderkataloger inom inredning och design. Favvon är dock helt vanliga, hederliga IKEA-katalogen. Generad

bam1
0

Varför inte montera toan i vardagsrummet? Då kan man se på TV eller Video samtidigt också.

mariatingsund
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tror att man behöver ett litet lugnt hörn då man inte behöver göra något mer än lätta på kroppen. Det är alldeles för mycket redan, hela dagarna är fullproppade med saker som ska göras, så det finns nog ingen plats för lektyr i min vackra toa, men jag trivs där ändå. Tittar ni på bilden, kanske ni förstår. Egen design och maken är händig.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Sandra
0

#14 Åh jag älskade erat badrum!! När kan jag flytta in? ;P Nädå… men fräscha badrum är nåt alldeles speciellt tycker jag. Brorsan är också händig, han har också gjort sådär fint som ni. Man skyndar sig ju inte direkt därifrån kan jag säga ;P

Rickard007
0

#14, Hehe jättefint badrum. Men som svar på den ursprungliga frågan - Tidning?

mariatingsund
0

Nä, ingen tidning, mer än när man ligger o pyser i badkaret, då kan vara en arkitekttidning, en antik o auktion eller en enkel villamagasin duga, men inga dagstidningar som dämpar stämningen. Jag läser dock hellre skönlitteratur i badkaret.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo