Var köpa sittsäck?
Hej,
jag letar efter en butik i Stockholm som säljer sittsäckar. Är det nån som har tips om var jag hittar en? Helst inne i stan, men annars västerort.
Hittills har jag bara hittat butiker i Kungens Kurva (Mio, Asko). Men visst måste det finnas nån inne i stan som säljer sittsäckar?
Leksaksaffärer har ofta sittsäckar. Men det kanske inte är den typen du är ute efter?
Tom

Har inte jysk sittsäckar
Om det är för barn brukar BR ha det med Nalle Puh-motiv.
Vänliga hälsningar
Niklas
Igår var jag hemma hos några vänner som hade en sjysst sittsäck. Självklart frågade jag var de hade köpt den eftersom jag tänkte på dig, Måns. Men hon hade gjort den själv…
Tom

Jag har sett schyssta i en inredningsaffär som ligger vid Mörby Centrum. Tror de fanns i två storlekar. Fast det var ett tag sedan så inte säkert de finns kvar.
Oskar
Jag hittade till slut en affär på Sveavägen som sålde sittsäckar - Reces möbler vid T Rådmansgatan.
600:- kostade en sittsäck i såndär fuskläder som kallas Polon. Silverfärgad blev min säck.
De hade även säckar i fuskpäls (kohud typ) och i brun manchester, den senare var jag väldigt sugen på men dels kostade den 800:- istället och dels tror jag att den snabbt skulle bli väldigt skitig eftersom man sitter på golvet. Sånhär platsläder kan man ju enkelt torka av om man spiller choklad på den också.
Och sittsäcken var till mig! :) Måste ju ha nånstans att sitta när jag ska spela alla julklappstevespelen!
Silvan har sittsäckar som är utformade som stora gosedjur
Lovisa
Vad/Var är Silvan?