Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettövrigt
Läst 1882 ggr
Oskar
0

Opersonligt boende...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såg den här bilden på nätet. Ett område i Mexico City. Kan det bli så mycket mer opersonligt än detta? Ser knappt verkligt ut.

Oskar

Tom
0

Är det verkligt??

Det ser ut som en cad-bild.

Tom

Oskar
0

#1 Nope, det är verkligt.

Oskar

Stenis
0

Coolt!

Ingen fara för asymmetri!

Fast fasligt lätt att gå fel efter en blöt kväll Oskyldig

Niklas
0

Vad är rastgårdarna på taken till för?

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Pia
0

Så fullständigt vidrigt!! Som en färgglad kyrkogård… Ve den som vill vara personlig…

Tom
0

#5, Jo visst är det vidrigt, men vi i sverige är faktiskt inte så långt ifrån om politikerna får bestämma.

Tom

Niklas
0

#6: Vi får lita på att de vet vad som är bäst för folket. :-)

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Pia
0

Men det finns så många som inte vet sitt eget eller sina närmstas bästa, då behövs det någon som bestämmer åt dem…:)

Faxlin
0

Hmm, jag hör till dem som inte följer alla andra. Mitt hus målade vi om för ett par år sedan. Det slutade i att det blev neongult. Många reaktioner fick vi.

Först av färgfirman som skulle framställa en färg som enligt honom inte gick att framställa men som efter flera samtal med färgtillverkaren faktiskt gick att få fram. Sedan kom grannarna. Vissa var positiva andra sa ingenting och den sista skällde ut mig.

Den som var mest positiv var den som konstaterade att han hade hittat hem efter en ruggigt blöt runda med grabbarna bara för att mitt hus lyste upp tillvaron. Den som skällde på mig tyckte att det borde vara olagligt att ha en sådan färg på huset. Jag kontrade lite hastigt med att jag tyckte att han var ohövlig. Inte hade jag kommit till honom och klagat för att hans hus var det enda bajsbruna på hela gatan. Trots att jag tycker att det är fult.

Vill bara tillägga att detta hände för ett par år sedan. I somras blev hans hus gult.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Therese-jhfd
0

Nej usch och fy för att bo på det viset. Inte bara att det ser så oerhört tråkigt ut. Var skulle jag få plats med det mindre skrotupplag som jag så effektivt för tillfället har lyckats gömma bakom huset? Flört