Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettträdgård-och-växter
Läst 2630 ggr
Stephanie
0

Trädgårdstidningar?

Funderar på att köpa en prenumeration på en blom-/trädgårdstidning till mamma i födelsedagspresent. Men jag har ingen koll på vad det finns för tidningar och hur dom är Tungan ute Vilka tycker ni är bra och dåliga?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Halvdansken
0

Tycker att du ska ta "Allt om Trädgård". Jag har den danska varianten "Alt om haven" och den är bra tycker jag. Mycket bilder, och bra information både till nybörjare och lite mer erfarna. Mycket att läsa, en hel del tips o tricks.

Jag har väl en 6-7 årgångar nu som jag sparar, och ibland tar jag med en bnke i sängen och letar efter nåt kul. Man ändrar ju sig och trädgården under årens lopp så det är bra att spara.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Maria
0

#1 Håller med om att "Allt om trädgård" är en jättebra tidning.

Vilken trevlig presentGlad

/Maria

Branneli
0

Underbar present Kyss….smart drag !!

kerstinjo
0

Den tror jag blir uppskattad. Jag prenumererade på den tidigare och det är en toppentidning.

Kerstin 

Stephanie
0

#4 Varför slutade du prenumerera?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

kerstinjo
0

#5 Jag prenumerade på den de första åren som vi hade Snickarstugan. Då visst jag ingenting om trädgårdar och jag/vi gjorde massor av tabbar.

Men tidningen var toppen, den lärde mig jättemycket, massor av tips och ideer om allt i en trädgård.

Fullärd har jag inte blivit, men efter ett par års prenumeration, så avslutade jag prenumerationen. Fanns ingen särskild anledning, egentligen.

Men jag rekommenderar verkligen tidningen till alla trädgårdsintresserade. För den är kanon.

Kerstin